پاسداشت خون شهداء، وظیفه همگانی ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

پاسداشت خون شهداء، وظیفه همگانی

فرید صالحی عالی در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان این که شهدا جان خویش را برای اعتلای نظام و اسلام فدا کردند، بیان کرد: ما نیز وظیفه داریم فرهنگ ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راستای اعتلای نام ایران تلاش کنیم.

کد خبر: 971120004 تاریخ انتشار: شنبه ۲۰ بهمن ۹۷ - ۱۰:۵۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان اردبیل،فرید صالحی عالی در آیین گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با عنوان این که شهدا جان خویش را برای اعتلای نظام و اسلام فدا کردند، بیان کرد: ما نیز وظیفه داریم فرهنگ ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راستای اعتلای نام ایران تلاش کنیم.

پاسداشت خون شهداء، وظیفه همگانی

پاسداشت خون شهداء، وظیفه همگانی

پاسداشت خون شهداء،  وظیفه همگانی

وی در آیین گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل برگزار گردید، گفت: با تولد انقلاب و نظام جمهوری اسلامی شاهد تحول بزرگ در حوزه های علمی و عمرانی در کشور بودیم.

وی با عنوان این که انقلاب اسلامی را باید سرآغاز تحولات بزرگ و بنیادین در ایران و منطقه دانست، افزود: خوشبختانه پس از پیروزی شکوهمند انقلاب، اقدامات قابل توجهی در صنعت ساخت و ساز انجام شده که البته لازم است تلاشها و فعالیتها مضاعف شده تا روند عمرانی و آبادانی سرعت بیشتری به خود بگیرد.

رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، هم‌چنین با اشاره به نزدیک شدن به سالروز شهادت شهید جاوید الاثر مدافع حرم مهندس علی آقایی، از افتتاح کانون بسیج مهندسین عمران و معماری به نام این شهید بزرگوار در محل سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خبر داد و تصریح کرد: پاسداشت خون شهدا وظیفه و رسالتی بر دوش همگان است و باید راه و منش شهدا، الگوی همگان باشد.

صالحی عالی، با عنوان این که شهدا جان خویش را برای اعتلای نظام و اسلام فدا کردند، بیان داشت: ما نیز وظیفه داریم فرهنگ ایثار را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در راستای اعتلای نام ایران تلاش کنیم.

پاسداشت خون شهداء، وظیفه همگانی

لازم به ذکر است؛ در این آیین، کانون بسیج مهندسین عمران و معماری با نام شهید مهندس علی آقایی با حضور خانواده این شهید، مسئولان بسیج مهندسین استان و سرهنگ شکور عبدی معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس(علیه السلام) استان اردبیل افتتاح شد و شرکت کنندگان در پایان این آیین در آرامستان غریبان مزار شهدای ایران اسلامی و مدافعان حرم را غبار روبی کردند.

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ بهمن ۹۷
807 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0