صدور سه هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی صدور سه هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی

صدور سه هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی

صدور سه هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از صدور و تمدید ۳ هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی خبر داد

کد خبر: 020918001 تاریخ انتشار: شنبه ۱۸ آذر ۰۲ - ۱:۲۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، صدور سه هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی ، مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از صدور و تمدید ۳ هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی خبر داد

صدور سه هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی

صدور سه هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی خبر داد؛
صدور سه هزار پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی از صدور و تمدید ۳ هزار و ۳۱۰ پروانه اشتغال به کار مهندسی ساختمان در آذربایجان غربی خبر داد.
محسن حمزه لو در این زمینه گفت: از ابتدای امسال سه هزار و ۳۱۰ فقره انواع پروانه اشتغال به کار مهندسی و کاردان‌های فنی در حوزه ساختمان در استان صادر، تمدید و ارتقای پایه یافته است.
حمزه لو با اشاره به اینکه دوره‌های آموزشی توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان و با نظارت اداره نظام مهندسی و مقررات ملی و کنترل ساختمان راه و شهرسازی استان برگزار می‌گردد، ادامه داد: در این راستا دوره‌های آموزشی مستمر برای مهندسان توسط دانشگاه‌های منتخب برگزار شده است.
وی افزود: طی امسال دوره‌های آموزشی به تعداد هشتاد و هفت هزار و ۷۵۰ نفر ساعت و سمینارهای آموزشی به تعداد ۱۲ هزار و ۳۰۰ نفر ساعت توسط سازمان نظام مهندسی ساختمان در استان برگزار شده است.
وی تصریح کرد: برنامه ریزی لازم برای برگزار دوره‌های آموزشی بیشتر در راستای ارتقای پایه دانش مهندسان در اولویت است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: طی امسال نیز دو مورد آزمون نظام مهندسی برگزار شده و مهندسانی که متقاضی ورود به حرفه مهندسی و معماران تجربی و کاردان‌ها بودند در این آزمون شرکت کردند.
حمزه لو گفت: طی امسال نظارت عالیه بر ساخت و ساز ۴۹۰ پروژه ساختمانی انجام شده و به چهل و هفت فقره شکایات مردمی در خصوص ساخت و سازها رسیدگی شده است.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ آذر ۰۲
150 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0