صدور بیش از شانزده هزار مجوز فعالیت توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی از ابتدای امسال تا کنون؛

صدور بیش از شانزده هزار مجوز فعالیت توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمانشاه

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بیان کرد: از ابتدای امسال تا به حال بیش از شانزده هزار مجوز فعالیت در حوزه دامپروری، گلخانه، شیلات و... توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه صادر گردیده است.

کد خبر: 971027009 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۷ دی ۹۷ - ۳:۴۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان بیان کرد: از ابتدای امسال تا به حال بیش از شانزده هزار مجوز فعالیت در حوزه دامپروری، گلخانه، شیلات و… توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه صادر گردیده است.

صدور بیش از شانزده هزار مجوز فعالیت توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی

صدور بیش از شانزده هزار مجوز فعالیت توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی

صدور بیش از شانزده هزار مجوز  فعالیت توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمانشاه

شیخ ویسی با عنوان این که با اشاره به شرایط خاص و مناسب استان کرمانشاه برای صدور بیش از شانزده هزار مجوز فعالیت توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی کرمانشاه فعالیت‌های کشاورزی و دامپروری، سازمان نظام مهندسی کشاورزی را یکی از سازمان ‌های پیشرو در صدور انواع مجوز‌های فعالیت کشاورزی و دامپروری دانست و گفت: بخش عمده‌ای از این مجوز‌های صادر گردیده در سال جاری مربوط به فعالیت واحد‌های کوچک دامپروری در مناطق زلزله زده بوده است.
ویسی با اشاره به این که بازه زمانی صدور پروانه در کشور شصت تا هشتاد روز است، ادامه داد: با برنامه ریزی‌های انجام شده این زمان در استان کرمانشاه به چهل تا پنجاه روز کاهش یافته، ولی از آن جا که رضایت مندی کشاورزان و بهره برداران بخش کشاورزی و تسریع در روند صدور پروانه اولویت دارد تلاش می ‌کنیم این زمان کوتاه‌تر گردد.

صدور بیش از شانزده هزار مجوز فعالیت توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان کرمانشاه

وی با عنوان این که یکی از اولویت ‌های سازمان نظام مهندسی کشاورزی اصلاح این فرآیند است، یاد آور شد: بهمین منظور، در نظر داریم با راه اندازی مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی که در حال تشکیل و استقرار در مراکز دهستان است تمامی امور مربوط به صدور پروانه در همان مراکز دهستان انجام و متقاضیان دیگر مجبور نباشند برای انجام این امور به مرکز استان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی مراجعه کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی معماری pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۷ دی ۹۷
751 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0