صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان برای ساختمان‌ های بالای هزار و پانصد متر مربع صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان برای ساختمان‌ های بالای هزار و پانصد متر مربع

صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان برای ساختمان‌ های بالای هزار و پانصد متر مربع

صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان برای ساختمان‌ های بالای هزار و پانصد متر مربع ، اجباری است و کم‌تر از آن اختیاری است. شناسنامه فنی- ملکی ساختمان ارزش افزوده برای املاک ایجاد می کند

کد خبر: 000220001 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۰ - ۱۰:۴۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان برای ساختمان‌ های بالای هزار و پانصد متر مربع ، اجباری است و کم‌تر از آن اختیاری است. شناسنامه فنی- ملکی ساختمان ارزش افزوده برای املاک ایجاد می کند

صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان برای ساختمان‌ های بالای هزار و پانصد متر مربع

صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان برای ساختمان‌ های بالای هزار و پانصد متر مربع
شناسنامه فنی- ملکی ساختمان ارزش افزوده برای املاک ایجاد می کند
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران بیان کرد: صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان برای ساختمان‌ های بالای هزار و پانصد متر مربع اجباری است و کم‌تر از آن اختیاری است.
سیدعلیرضا میرجعفری در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری ‌های آموزشی و پژوهشی این انجمن با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران با عنوان اینکه امروز این تفاهم نامه در راستای ارتقای صنعت ساختمان استان تهران به امضا می‌رسد، ادامه داد: از این پس اعضای دو نهاد و تشکل صنفی فعال در بخش ساخت و ساز و ساختمان می‌ توانند از خدمات آموزشی یک‌دیگر بهره مند شوند و هم مهندسان عضو سازمان نظام مهندسی تهران از آموزش ‌های مدیریت پروژه بهره مند می‌ شوند و هم اعضای این انجمن در دوره‌های عالی نظام مهندسی شرکت خواهند کرد.
میرجعفری تصریح کرد: تأخیر در پروژه ساختمانی ارغوان بعنوان یکی از ساختمان ‌های متعلق به نظام مهندسی تهران نشان می‌ دهد اهمیت مدیریت پروژه تا چه میزان است.
وی ادامه داد: صد و بیست و سه هزار مهندس عضو این سازمان هستند و بسیاری از مدیران کشور در عضویت سازمان نظام مهندسی هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اهمیت صدور شناسنامه فنی-ملکی ساختمان را یادآور شد و افزود: ما تاکید زیادی بر صدور این شناسنامه داریم و آن را هویت یک ساختمان و ملک می‌دانیم.
به گفته وی نتیجه حضور مهندسان ذی صلاح در ساخت و ساز، به صدور شناسنامه فنی ملکی منتج خواهد شد و امروز مشاوران املاک در هنگام معرفی ملک، داشتن شناسنامه فنی را جزو ویژگی ‌های ملک می ‌دانند و برای ساختمان، ارزش افزوده ایجاد می‌ کند.
میرجعفری عنوان داشت: مردم مطمئن باشند ساختمان‌ها و واحدهای مسکونی دارای شناسنامه فنی ملکی، تحت اجرای کامل مقررات ملی ساختمان بودند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران اظهار داشت: صدور شناسنامه فنی ملکی ساختمان برای ساختمان‌ های بالای هزار و پانصد متر مربع اجباری است و کم‌تر از آن اختیاری است.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۰ اردیبهشت ۰۰
427 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0