دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب میزبان آزمون ورود به حرفه مهندسی معماری دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب میزبان آزمون ورود به حرفه مهندسی معماری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب میزبان آزمون ورود به حرفه مهندسی معماری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب میزبان آزمون ورود به حرفه مهندسی معماری ، شد. دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب بهترین مکان برای برگزاری آزمون مهندسی است

کد خبر: 990607004 تاریخ انتشار: جمعه ۷ شهریور ۹۹ - ۱۲:۳۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب میزبان آزمون ورود به حرفه مهندسی معماری ، شد. دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب بهترین مکان برای برگزاری آزمون مهندسی است

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب میزبان آزمون ورود به حرفه مهندسی معماری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب میزبان آزمون ورود به حرفه مهندسی معماری

دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب میزبان آزمون مهندسی معمار
آزمون ورود به حرفه مهندسان (طراحی معماری) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار گردید.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در حاشیه برگزاری این آزمون عنوان کرد: آزمون اجرایی نظام‌مهندسی براساس اساسنامه اجرایی قانون نظام‌مهندسی برگزار می ‌گردد و تنها در بخش مهندسان خواهد بود و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب میزبان شرکت‌کنندگان در آزمون ورود به حرفه مهندسان در رشته طراحی معماری است.
رامین رستمی با عنوان این که این آزمون در نوبت صبح و عصر به مدت نه ساعت برگزار گردید، عنوان داشت: امروز این آزمون در رشته طراحی معماری با حضور دویست و نود داوطلب جنوب استان آذربایجان‌غربی و به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب برگزار می‌ گردد که یکی از بزرگ‌ترین حوزه‌های برگزاری این آزمون در شمال‌غرب کشور از لحاظ تعداد شرکت‌‌کننده است.
دانشگاه آزاد اسلامی میاندوآب بهترین مکان برای برگزاری آزمون مهندسی
نماینده سازمان سنجش و آموزش کشور گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب بزرگ ‌ترین دانشگاه‌ جنوب استان آذربایجان‌غربی با امکانات آموزشی، ظرفیت ‌های بالقوه و محیطی آرام همه ‌‌ساله محل برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان از طرف سازمان نظام‌مهندسی کشور انتخاب می‌ گردد.
وی تصریح کرد: امسال نیز با توجه به شیوع بیماری کرونا تمهیدات لازم بهداشتی لازم در نظر گرفته شده و با رعایت کامل پروتکل‌ های بهداشتی بدون هیچ دغدغه بهداشتی این آزمون برگزار می ‌گردد و در راستای ایجاد درآمدهای غیرشهریه‌ای برگزاری این آزمون می ‌تواند محل درآمد مناسب برای دانشگاه باشد.
کامیار نریمانی‌فر، عضو نظام‌مهندسی شهرستان میاندوآب نیز به‌عنوان رابط بین سازمان نظام‌مهندسی استان آذربایجان‌غربی و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب اظهار داشت: آزمون ورود به حرفه مهندسان یکی از مهم‌ ترین آزمون ‌های صنفی و حرفه‌ای کشور است و برای برگزاری این آزمون تمهیدات لازم در نظر گرفته‌ شده است.
منبع: خبرگزاری آنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ شهریور ۹۹
835 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0