ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی خبر داد:

اخبار ایرنا اثربخش و موثر است

ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی خیلی اثر بخش و موثر است.

کد خبر: 960517016 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۷ مرداد ۹۶ - ۱۲:۵۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی بیان کرد: اخبار خبرگزاری جمهوری اسلامی خیلی اثر بخش و موثر است.اخبار ایرنا اثربخش و موثر

اخبار ایرنا اثربخش و موثر

اخبار ایرنا اثربخش و موثر

اخبار ایرنا اثربخش و موثر

حسین کامران دیسفانی روز ۳ شنبه هم زمان با روز خبرنگار در بازدید از خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان خراسان رضوی گفت: ایرنا از شان و جایگاه خیلی ارزشمند در کشور برخوردار است.
کامران به ارتباط سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی با خبرگزاری جمهوری اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: نقش ایرنا در پوشش برنامه های این سازمان و آگاهی بخشی به مردم در حوزه های مختلف خیلی ارزشمند است.
او افزود: ایرنا نقش مهمی در آگاهی بمردم در زمینه نظارتهای سازمان نظام مهندسی ایفا میکند و همکاریهای میان این دو۲ سازمان باید افزایش یابد.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی استان خراسان رضوی هم در این دیدار به همت ایرنا برای به کارگیری ابزارهای جدید اطلاع رسانی از جمله فضای مجازی، گروه های اجتماعی و سرعت در انتقال اطلاعات اشاره و عنوان کرد: ایرنا همواره در جریان اطلاع رسانی مبنای عمل خود را بر صحت و درستی اخبار گذاشته و به هیچ وجه این اصول را فدای سرعت نکرده است.


شاهین فرشاد ارتباط بیش تر با سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی را الزامی دانست و تصریح کرد: در مجموع همت سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی، فعالیت بی طرفانه در انتشار اخبار و اطلاعات، ارائه عملکرد و انتظارات دولت و دستگاه های اجرایی مختلف به مردم و انعکاس مسائل، مشکلات و توقعات مردم از دولت است.
فرشاد خاطر نشان ساخت: ایرنا هماهنگ با دانش روز نه تنها در قالب معمول بلکه در عرصه فضای مجازی با راه اندازی خروجیهای متعدد توئیتری، ایسنتا گرامی و تلگرامی، شتاب و دقت در اطلاع رسانی بهنگام و صحیح را دنبال میکند.
منبع : ایرنا

 

پاسخ تشریحی سوالات نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ مرداد ۹۶
1225 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0