معدن

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران: ایران تنها کشوری است که نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی ندارد.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: ایران تنها کشوری است که نقشه های ژئوفیزیک هوایی ندارد.

کد خبر: 5112 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲۳ دی ۹۵ - ۷:۵۵ ق.ظ

زنجان- رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران گفت: ایران تنها کشوری است که نقشه های ژئوفیزیک هوایی ندارد. ایران تنها کشوری است که نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی ندارد.

شامگاه دوشنبه نادعلی اسماعیلی در جلسه هم‌اندیشی با اعضای هیئت مدیره و فعالان بخش معدنی استان زنجان، بیان کرد: سازمان نظام مهندسی معدن فعالیت خود را از سال ۸۲ آغاز کرده و در طی ۱۳ سال فعالیت خوبی داشته است.

 ایران تنها کشوری است که نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی ندارد

نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی

اسماعیلی با ابراز رضایت از عملکرد سازمان نظام مهندسی معدن استان زنجان افزود: اقدامات و عملکرد این سازمان همواره به بسیاری از سازمان‌های استان‌ها معرفی می‌شود.

ایران تنها کشوری است که نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی ندارد.

وی همچنین، به واگذاری برخی امور دستگاه‌های دولتی اشاره و بیان کرد: اقدامات خوبی که در استان زنجان اتفاق افتاده، حاصل تعامل و همکاری دستگاه‌ها و ایده‌های خود سازمان نظام مهندسی معدن بوده است.

به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)،رئیس سازمان نظام مهندسی معدن ایران با اشاره به اینکه این رخداد در سطح کشور به خوبی جا افتاده است، افزود: از ظرفیت مهندسی سازمان ها می توان در راستای پیشرفت بخش معدن و رسیدن به اهداف تعیین شده بهره لازم را برد.

اسماعیلی ضمن تاکید بر ضرورت نظارت بیشتر بر کارکرد مهندسان معدن گفت: برای افزایش کیفیت خدمات ارائه شده باید نسبت به نظارت مناسب اقدام کرد.

وی گفت: ایران تنها کشوری است که نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی ندارد. در حالی‌که در جهان رتبه‌ای در حدود دوازدهمی معدنی را دارد، ولی از لحاظ معدنی پتانسیل‌های بیشتری دارد و می توان گفت ایران هنوز بکر است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ایران بازدید از استان‌ها را یکی از اقدامات مثبت سازمان برشمرد و تاکید کرد: اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته هرچند برخی مسائل هنوز مغفول مانده است. دستاوردهای خوب از سفرهای استانی حاصل شده است.

اسماعیلی با تاکید بر لزوم بهره بردن از ظرفیت فکری کمیته‌های تخصصی خاطرنشان کرد: اعضای هیئت مدیره باید تلاش کنند تنها برای اجرای تفکرات کارشناسی این کمیته‌ها اقدام کنند و همچنین از ظرفیت فکری بازرسان و شورای انتظامی بهره ببرند.

 ایران تنها کشوری است که نقشه‌های ژئوفیزیک هوایی ندارد.

منبع: خبرگزاری مهر

 

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۳ دی ۹۵
1152 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0