دخالت افراد فاقد صلاحیت در صنعت ساختمان از جمله این مشکلات صنعت دخالت افراد فاقد صلاحیت در صنعت ساختمان از جمله این مشکلات صنعت

دخالت افراد فاقد صلاحیت در صنعت ساختمان از جمله این مشکلات صنعت

دخالت افراد فاقد صلاحیت در صنعت ساختمان از جمله این مشکلات صنعت ، است. معماری ‌هایی که ایران به آن افتخار می ‌کند مرهون تلاش مهندسان در سده‌های اخیر است

کد خبر: 991205005 تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اسفند ۹۹ - ۱۱:۴۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دخالت افراد فاقد صلاحیت در صنعت ساختمان از جمله این مشکلات صنعت ، است. معماری ‌هایی که ایران به آن افتخار می ‌کند مرهون تلاش مهندسان در سده‌های اخیر است

دخالت افراد فاقد صلاحیت در صنعت ساختمان از جمله این مشکلات صنعت

دخالت افراد فاقد صلاحیت در صنعت ساختمان از جمله این مشکلات صنعت
امضافروشی نداریم/دخالت افراد بدون صلاحیت در فعالیت ساختمان‌سازی
رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان با عنوان اینکه صنعت ساختمان با مشکلاتی روبرو بوده است، بیان کرد: دخالت افراد فاقد صلاحیت در این صنعت از جمله این مشکلات است.
حسن مجتبی‌زاده دوشنبه شب در جلسه خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: معماری ‌هایی که ایران به آن افتخار می ‌کند مرهون تلاش مهندسان در سده‌های اخیر است.
وی با اشاره به اینکه با مقایسه زلزله رودبار و منجیل و تلفات آن با تلفات زلزله سرپل ذهاب شاهد تاثیر تغییرات در ساخت و سازها هستیم، تصریح کرد: امروز با توجه به پیشرفت ‌ها نباید دیگر نگران زلزله باشیم، اما باید خسارت و تلفات را به حداقل رساند.
مجتبی زاده با عنوان این که مهندسان جزو دلسوزترین اقشار جامعه هستند و همواره به مسؤولیت اجتماعی خود عمل می‌کنند، اظهار داشت: این قشر در انجام وظیفه خود همواره در صف نخست قرار دارند و امضافروشی در زنجان نداریم.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان گفت: مهندسان در امور خیریه نیز فعال بوده و پروژه رایگان برای مساجد و نیازمندان انجام می ‌دهند.
وی با اشاره به پی‌گیری افزایش رفاه مهندسان ادامه داد: مشکل بیمه تامین اجتماعی این قشر نیز در آینده نزدیک حل می ‌شود.
مجتبی زاده با بیان اینکه صنعت ساختمان هم‌چنان با مشکلاتی روبرو بوده است، ادامه داد: دخالت افراد فاقد صلاحیت در این صنعت از جمله این مشکلات است.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان با عنوان این که مهندسان به لحاظ اقتصادی دارای شرایط نامناسبی هستند، اظهار داشت: این افراد جزو گروه ضعیف جامعه هستند.
مجتبی زاده با اشاره به اینکه در بحث آموزش تلاش شده تا حد امکان مهندسان آموزش لازم را دریافت کنند، تصریح کرد: برگزاری وبینار با توجه به شیوع ویروس کرونا مورد تاکید است.
رئیس سازمان نظام مهندسی استان زنجان با اشاره به اینکه در حادثه سرپل ذهاب به موضوع والپست توجه ویژه‌ای شد، گفت: این موضوع در پیوست ۶، جزو الزامات طراحی شده است.
وی خاطر نشان کرد: فرهنگ‌سازی آغاز شده و نتیجه خوبی دریافت کرده‌ایم.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اسفند ۹۹
349 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0