فراخوان شرکت در کارگاه آموزشی معماری با موضوع مسابقه کارگاه آموزشی معماری

فراخوان شرکت در کارگاه آموزشی معماری با موضوع مسابقه

دانشگاه هنر تهران در نظر دارد تا با حمایت دبیرخانه دائمی مسابقات معماری دوره های تخصصی آموزشی با موضوع مسابقات برگزار کند. هدف از برگزاری این دوره ها، ترویج امر مسابقات و ارتقا سطح کیفی برگزاری مسابقات در آینده و هم چنین آشنایی بیش تر ارکان مسابقه با روند برگزاری یک مسابقه و آیین نامه جامع مسابقات معماری و شهرسازی است.

کد خبر: 970511001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ مرداد ۹۷ - ۱۰:۴۰ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _  مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،دانشگاه هنر تهران در نظر دارد تا با حمایت دبیرخانه دائمی مسابقات معماری دوره های تخصصی آموزشی با موضوع مسابقات برگزار کند. هدف از برگزاری این دوره ها، ترویج امر مسابقات و ارتقا سطح کیفی برگزاری مسابقات در آینده و هم چنین آشنایی بیش تر ارکان مسابقه با روند برگزاری یک مسابقه و آیین نامه جامع مسابقات معماری و شهرسازی است.

فراخوان شرکت در کارگاه آموزشی معماری با موضوع مسابقه

فراخوان شرکت در کارگاه آموزشی معماری با موضوع مسابقه

فراخوان شرکت در کارگاه آموزشی  معماری با موضوع مسابقه

نخستین دوره، کارگاه های آموزشی است که برای شرکت کنندگان مسابقات برنامه ریزی و طرح گردیده و مشاوران و مدرسان آن نیز از میان برگزیدگان مسابقات یک دهه گذشته در ایران انتخاب شده اند.
موضوع این دوره، کارگاه آموزشی در قالب یک مسابقه معماري است که در يك فضاي تعاملي و رقابتي برگزار می شود. دانشجويان در پروسه انجام مسابقه بصورت گروه هاي دو تا چهار نفره زير نظر مشاورین و مدرسین دوره سخنرانيها و پنلهاي مختلف با حضور آنها مسابقه شركت مي نمايند.
طول دوره در چهار هفته برنامه ریزی شده ( بیستم مرداد – بیستم شهریور) كه مراحل كلي زير را شامل می شود :
١- انتخاب شركت كنندگان از طريق بررسي رزومه و سوابق و مهارت ايشان و درصورت ضرورت انجام مصاحبه.
٢- كارگاه يك روزه آشنايي با آيين نامه مسابقات معماري و شهرسازي و برنامه مسابقه و تشكيل گروهها.
٣- دوره انجام مسابقه بهمراه برگزاري سخنرانيها و پنلها در فضاي اختصاصي. در اين دوره حداقل يك فضاي گفتگو ( كلوزيوم) با حضور اساتيد و هيئت داوران در مورد موضوع مسابقه بر گزار خواهد شد و در طول زمان برگزاري دوره، گروهها امکان برقراری نشست مشورتي با مشاورین و مدرسین مورد علاقه را خواهند داشت.
٤- تحويل مدارك و انجام قضاوت
٥- اعلام نتايج، اهدا تقدیرنامه ها و جوايز
۶- برگزاري نمايشگاه آثار
به طور خلاصه، ساختار کارگاهها موضوعی – رقابتی و محصول نهایی آن طی فرآیندی، داوری و انتخاب می شود. به گروه منتخب رتبه اول مبلغ پانزده میلیون تومان، رتبه دوم مبلغ هفت میلیون تومان و رتبه سوم مبلغ سه میلیون تومان جایزه نقدی تعلق میگیرد و به ده طرح منتخب لوح تقدیر اهدا گردیده و منتخبین در دوسالانه مسابقات در مهر ماه معرفی و آثار آنها به نمایش در می آید. هم چنین از طرف برگزار کننده به تمامی شرکت کنندگان دوره گواهی نامه شرکت در کارگاه ارائه می شود.
شرایط عمومی شرکت در کارگاه آموزشی
۱- عموم دانشجویان و فارغ التحصیلان رشته معماری و رشته های وابسته میتوانند در این کارگاه شرکت کنند.
۲- ثبت نام و حضور در این کارگاه در قالب گروههای دو تا چهار نفره امکان پذیر خواهد بود.
۳- با توجه به محدودیتهای زمانی و ظرفیت کارگاه، ثبت نام در این کارگاه از طریق بررسی سوابق و در صورت ضرورت، مصاحبه حضوری توسط مشاورین و مدرسین کارگاه امکان پذیر خواهد بود. ارسال رزومه داوطلبین حضور در کارگاه چه به صورت انفرادی و چه بصورت گروهی ممکن خواهد بود اما به علت روش کاری پیش بینی شده، حضور در کارگاهها تنها در قالب گروههای کاری امکان پذیر خواهد بود. رزومه های واجد شرایطی که به صورت انفرادی ارسال میگردند با نظر و صلاحدید مدرسین تجمیع و به گروههای کاری تبدیل خواهند شد. ارسال رزومه های همه نفرات گروه با مشخصات قید شده ضروری است. امکان عدم تایید کیفی رزومه نفراتی از یک گروه وجود دارد که در این صورت و برای رعایت حدنصاب تعداد گروهها نفر باقی مانده به گروههای دیگر ملحق می گردد.

فراخوان شرکت در کارگاه آموزشی معماری با موضوع مسابقه

تذکر مهم : معیار اولیه انتخاب شرکت کنندگان رزومه های دریافتی خواهد بود و بهمین دلیل لازم است تا در تهیه آن دقت و صداقت حرفه ای لازم لحاظ شود.
۴- شهریه کارگاه برای هر شرکت کننده مبلغ ۰۰۰ ۷۰۰ تومان است که صرف بخشی از هزینه های برگزاری کارگاه خواهد شد.
از تمامی علاقه مندان شرکت در این کارگاه دعوت می شود تا خلاصه ای از سوابق تحصیلی، کاری، توانمندی های تکنیکی و نرم افزاری و هم چنین خلاصه ای از پروژه های دانشجویی و یا شرکت در مسابقات خود را ( به شکل تصویری ) با فرمت PDF و با حجم حد اکثر بیست مگابایت و حداکثر تا تاریخ پانزدهم مرداد نود و هفت به آدرس پست الکترونیک این کارگاه ها biennial.workshop@gmail.com ارسال کنند و در صورت نیاز به طرح پرسشهای ضروری با شماره ۰۹۱۰۴۵۲۰۳۹۲ تماس حاصل کنند ( ساعت یازده تا سیزده )
مشاوران و مدرسان کارگاه ( به ترتیب حروف ) :
– بهزاد اتابکی
– پانته آ اسلامی / علیرضا شرافتی
– کورش حاجی زاده
– سامان سیار
– بابک شکوفی
– افشین فرزین
– پرشیا قره گوزلو
– مهدی گرامی
مشاوران مهمان :
– امیر عباس ابوطالبی
– هومن بالازاده
– احسان حسینی / الهام گرامی زاده
– محمد مجیدی
– بابک مطلب نژاد
ارائه وکنترل ضوابط و مقررات مسابقات :
علی خدادادی
مدیریت و برنامه ریزی کارگاه :
رهام مقصودلو
منبع : وزارت راه و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی نظارت برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مرداد ۹۷
868 بازدید
یک نظر
امتیاز به این خبر:
0 0