سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی سازمان نظام مهندسی اردبیل در سرعین سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی سازمان نظام مهندسی اردبیل در سرعین

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی سازمان نظام مهندسی اردبیل در سرعین

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی سازمان نظام مهندسی اردبیل در سرعین ، انجام می گردد. نظام‌مهندسی ساختمان کشور بخشی از سرمایه‌گذاری خود را در استان اردبیل و شهر گردش‌گری سرعین انجام می ‌دهد

کد خبر: 990606026 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۶ شهریور ۹۹ - ۱۰:۱۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی سازمان نظام مهندسی اردبیل در سرعین ، انجام می گردد. نظام‌مهندسی ساختمان کشور بخشی از سرمایه‌گذاری خود را در استان اردبیل و شهر گردش‌گری سرعین انجام می ‌دهد

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی سازمان نظام مهندسی اردبیل در سرعین

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی سازمان نظام مهندسی اردبیل در سرعین

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد:

نظام مهندسی دویست میلیارد تومان در سرعین سرمایه‌گذاری می‌کند

میرمحمد سیدهاشمی بیان کرد: با سفر مدیرعامل صندوق مشترک نظامات مهندسی به اردبیل قرار است به ارزش دویست میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در شهر گردشگری سرعین انجام گردد.
وی در مراسم رونمایی از نرم‌افزار خدمات الکترونیکی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل، گفت: نظام‌مهندسی ساختمان کشور بخشی از سرمایه‌گذاری خود را در استان اردبیل و شهر گردش‌گری سرعین انجام می ‌دهد که با عقد تفاهم‌نامه این سرمایه‌گذاری در هشتاد و دو هکتار زمین و سرمایه‌گذاری دویست میلیارد تومان اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
سیدهاشمی ادامه داد: این پروژه می ‌تواند منشأ خیروبرکت برای استان و شهرستان سرعین باشد تا برند گردش‌گری آن در سایه اجرای این پروژه‌ها مشهودتر و ملموس‌تر از همیشه در سطح ملی بدرخشد.
وی با اشاره به خدمات الکترونیکی نظام‌مهندسی از سال گذشته اظهار داشت: این خدمات الکترونیکی نه ‌تنها سهولت بیشتری را در روند فعالیت مهندسان به وجود آورده بلکه خطا و اشتباهات فردی را به حداقل رسانده و زمینه فساد را کمتر از گذشته خواهد کرد.
هشتاد الی نود درصد خدمات نظام‌مهندسی در بستر الکترونیک انجام می ‌شود
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: مردم نیز در بستر الکترونیکی از نظام‌مهندسی خدمات کیفی و قابل‌قبول دریافت کرده و سهل‌الوصول بودن دریافت خدمات جذابیت بیشتری را بوجود آورده است.
شیدهاشمی با عنوان این که هشتاد تا نود درصد خدمات نظام‌مهندسی در بستر الکترونیک انجام می ‌شود، افزود: امیدوار هستیم بااتصال این شبکه به‌نظام شهرداری مردم در فرآیند ساخت‌وساز خود به‌ سرعت و با رضایت کامل خدمات الکترونیکی دریافت کرده و کم‌ترین مراجعه را به‌نظام مهندسی و شهرداری داشته باشند.
سیدهاشمی تصریح کرد: تا ۲ ماه آینده سعی نظام‌مهندسی بر این است تا کلیه خدمات خود را در بستر فناوری ‌های نوین و الکترونیکی ارائه کند تا ضمن افزایش رضایت‌مندی مراجعین کاغذبازی‌ها و بروکراسی اداری به حداقل برسد.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: مهندسان ما با نصب این نرم‌افزار به‌راحتی می ‌توانند در مراحل مختلف کار از طراحی و نقشه‌کشی گرفته تا ارجاع و نظارت به‌صورت الکترونیکی اقدام کنند تا ضمن تسلط بر روند کار جلوی اشتباه، خطا و تخلفات احتمالی نیز گرفته خواهد شد.
نظارت مهندسان در پروژه‌های عمرانی استان اردبیل
سیدهاشمی عنوان کرد: با هماهنگی معاونت عمرانی استانداری اردبیل مقرر است تا مهندسان در همه پروژه‌های عمرانی دخیل بوده و نظارت کنند که این کار از مرحله اولیه تا نظارت عالی را شامل خواهد شد.
وی گفت: با بهره‌گیری از فناوری‌های جدید و اپلیکیشن طراحی‌شده مهندسان می‌ توانند در هر نقطه از شهر اعم از پروژه‌های خصوصی و دولتی هرگونه خطا و اشتباه حوزه ساخت‌وساز را به ‌صورت مکتوب و یا مستند به‌عکس و تصاویر گزارش کنند تا جلوی تخلفات در همان مراحل اولیه گرفته شود.
رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان اردبیل گفت: با توجه به تأکیدات رئیس قوه قضائیه در ساماندهی کمیسیون‌ های ماده صد و جلوگیری از تخلفات در همان بدو اقدام و شروع نظام‌مهندسی تلاش خواهد کرد تا از این طریق تخلفات احتمالی را به‌ صورت آنلاین گزارش کرده و به اطلاع مراجع قضائی و انتظامی برساند.
وی افزود: هرچند مهندسان در پیشانی این امر قرار دارند ولی امیدوار هستیم باتدبیر رئیس‌کل دادگستری استان به ‌سرعت با تخلفات و قصور و کوتاهی در این حوزه برخورد جدی شده تا سال‌به‌سال از میزان تخلفات کاسته شود.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ شهریور ۹۹
436 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0