بررسی راه حل موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان و روش کلیدواژه در جلسه آزمون بررسی راه حل موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان و روش کلیدواژه در جلسه آزمون

بررسی راه حل موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان و روش کلیدواژه در جلسه آزمون

بررسی راه حل موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان و روش کلیدواژه در جلسه آزمون ، ورود به حرفه مهندسان پایه سه پرداخته شده است

کد خبر: 991105003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ بهمن ۹۹ - ۹:۵۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، بررسی راه حل موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان و روش کلیدواژه در جلسه آزمون ، ورود به حرفه مهندسان پایه سه پرداخته شده است

بررسی راه حل موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان و روش کلیدواژه در جلسه آزمون

بررسی راه حل موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان و روش کلیدواژه در جلسه آزمون
موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان
در این مقاله به بررسی راه حل موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان و روش کلیدواژه در جلسه آزمون ورود به حرفه مهندسان پایه سه می پردازیم.
آزمون‌ ورود به حرفه مهندسان پایه ۳ یا همان آزمون نظام مهندسی ساختمان که هر ساله بصورت سراسری کشوری در دو نوبت توسط دفتر مقررات ملی ساختمان؛ وزارت راه و شهرسازی و زیر نظر سازمان سنجش برگزار می‌شود، مهندسین رشته‌های هفتگانه سازمان نظام مهندسی ساختمان استان‌ها، بعد از شرکت در این آزمون و کسب نمره حد نصاب، پروانه صلاحیت حرفه‌ای یا همان حق امضای مهندسی را کسب می‌کنند. آزمون تستی و بصورت کاملا جزوه باز (Open Book) بوده و منابع آزمون که همان کتاب‌های سبز رنگ مباحث مقررات ملی ساختمان بهمراه قانون نظام مهندسی و راهنماهای رسمی مباحث و چند منبع مشخص دیگر مربوط به انتشارات دفتر مقررات ملی ساختمان می‌باشند که از طرف این دفتر بر اساس سال روی جلد مباحث در زمان ثبت‌نام هر دوره اعلام می‌شوند.
موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان
تنها راه حلی که موفقیت و کارایی خود را برای پاسخگویی سریع و دقیق به سوالات آزمون نظام مهندسی اثبات کرده است روش کلیدواژه آزمون نظام مهندسی است. در بین کلیدواژه‌های موجود، کلیدواژه سازه پلاس مربوط به سایت sazeplus.com(در همه رشته‌ها) عملکرد بالای پوشش سوالات در آزمون‌های سال‌های اخیر و خصوصا در چند دوره آخر آزمون نظام مهندسی که سوالات بیشتر مفهومی شده‌اند، کلیدواژه مفهومی سازه پلاس کارنامه‌های بالای ۷۰-۸۰% پوشش سوالات داشته و رضایت چشمگیر داوطلبین دوره‌های گذشته را کسب کرده است. این کلیدواژه تنها کلیدواژه معرفی شده توسط اساتید دوره‌های ورود به حرفه آموزشگاه‌ها و موسسات آموزشی می‌باشد.
کلیدواژه فهرست لغت‌نامه‌‌ای از واژه‌ها و اصطلاحات و کلمات کلیدی متن منابع بوده که شماره مبحث و شماره صفحه/صفحات هر واژه جلوی آن مشخص شده است و از ورق زدن بیهوده کتاب و اتلاف وقت داوطلبین در سرجلسه آزمون جلوگیری می‌کند. از مزیت‌های انحصاری کلیدواژه سازه پلاس، جدولی بودن و داشتن واژه‌های مفهومی و اصطلاحات بهمراه فهرست الفبایی دو حرفی برای جستجوی سریع بوده که در کنار مفهومی بودن، ارتباط با داوطلبین و گرفتن واژه‌های جدید، هر دوره بروزرسانی شده تا کاملترین و بروزترین کلیدواژه بر اساس سال روی جلد مباحث همان دوره ارائه شود، کلیدواژه سازه پلاس در دو حالت مجموعه‌ای (کلیدواژه نظارت، کلیدواژه اجرا، کلیدواژه جامع و..) و کلیدواژه تکی (کلیدواژه مبحث شماره…) بنا به سلیقه داوطلبین مختلف آماده کرده است. تا داوطلبین با بهمراه داشتن کلید واژه کامل در جلسه آزمون، موفقیت خود در اخذ صلاحیت‌های مربوطه در آزمون ورود به حرفه مهندسان را تضمین کنند.
بنا به بررسی داوطلبین آزمون و مقایسه کلیدواژه های مختلف موجود در بازار، به جرات می‌توان گفت سایر کلیدواژه ها از نظر محتوای واژگان ضروری و کاربردی زیر مجموعه کلیدواژه سازه پلاس هستند.
کلیدواژه سازه پلاس چون بصورت کتاب چاپی منتشر نمی‌شود، ناشر سعی در بهینه سازی حداکثری کیفیت واژه ها و بهینه بودن جهت پرینت و استفاده موثر برای داوطلبین را دارد. از طرفی حذف هزینه ارسال پستی و با توجه به مصفی بودن کلیدوازه برای یک دوه اماکن چاپ بر کاغذ بازیافتی نیز وجود دارد که کمک به محیط زیست نیز از دیگر مزایایی کلیدواژه سازه پلاس است.
موفقیت در آزمون نظام مهندسی ساختمان
از روش‌های توصیه شده برای آمادگی آزمون و نحوه مطالعه، مرور روزنامه وار کل منابع (با هدف آشنایی با کلیت و ساختار هر مبحث) و سپس تمرین نمونه سوالات مباحث ۲۲ گانه مقررات ملی ساختمان ویژه آزمون نظام مهندسی با کلیدواژه سازه پلاس، در شرایط زمانی آزمون است.
منبع: پایگاه تحلیلی خبری نامه

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ بهمن ۹۹
1385 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0