بررسی چگونگی اعطای تسهیلات بحادثه دیدگان انفجار واحدهای مسکونی در کسبخ فرماندار شهرستان رشت در ستاد حوادث خبر داد:

بررسی چگونگی اعطای تسهیلات بحادثه دیدگان انفجار واحدهای مسکونی در کسبخ

ستاد مدیریت بحران شهرستان با محوریت بحث حریق واحدهای مسکونی منطقه کسبخ رشت ، صبح امروز با حضور دستگاه های اجرایی مربوط و ریاست فرماندار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.

کد خبر: 960418023 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶ - ۵:۵۵ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،ستاد مدیریت بحران شهرستان با محوریت بحث حریق واحدهای مسکونی منطقه کسبخ رشت ، صبح امروز با حضور دستگاه های اجرایی مربوط و ریاست فرماندار در محل فرمانداری این شهرستان برگزار گردید.بررسی چگونگی اعطای تسهیلات بحادثه دیدگان انفجار واحدهای مسکونی در کسبخ

 

بررسی چگونگی اعطای تسهیلات بحادثه دیدگان انفجار واحدهای مسکونی در کسبخ

بررسی چگونگی اعطای تسهیلات بحادثه دیدگان انفجار واحدهای مسکونی در کسبخ

 

فرماندار رشت اظهار کرد: بر اساس دستور استاندار گیلان و پیگیریهای معاون عمرانی استانداری ، نشست ستاد حوادث شهرستان رشت برگزار گردید تا بتوانیم هر چه سریع تر ، ضمن برقراری آرامش خاطر مردم ، مشکلات آنها را با هم افزایی دستگاه ها ، اداره ها و بیمه هابه انجام رسانیم.

سیروس شفقی گفت: این نشست به جهت پیگیریهای بعدی ، مصوباتی را خواهد داشت تا مشکلات حادثه دیدگان برطرف شود.
شفقی ادامه داد: میزان برآورد مالی خسارات و بررسی شعاع صدمه ، در اسرع وقت توسط بنیاد مسکن،شهرداری و نظام مهندسی انجام گیرد.

فرماندار رشت با اشاره به این که وضعیت بیمه ای شهرداری و اداره گاز بصورت حقوقی در دستور کار قرار گیرد , عنوان کرد: باید راه کارهایی قانونی جهت کمک به مردم حادثه دیده در نظر گرفته شود.
وی تصریح کرد: هم کاری در جهت رفع خطر بناهای در حال ریزش ، یکی دیگر از اقداماتی است که شرکتهای خدمات رسان باید در این مهم هم کاری لازم را داشته باشند و آوار برداری هم در اسرع وقت انجام گیرد.
شفقی خاطر نشان کرد: کمک و نحوه ی اعطای تسهیلات بانکی از طریق بنیاد مسکن به حادثه دیدگان یکی دیگر از اقداماتی است که باید در اسرع وقت پی گیری شود.
فرماندار شهرستان رشت حضور مداوم آتش نشانی ، هلال احمر و دستگاه های خدمات رسان در محل حادثه را الزامی دانست و گفت: مردم رشت انسان هایی خیلی شریف و اخلاقی هستند و حضور مسئولین ، سازمان ها و دستگاه های خدمات رسان برای مردم خیلی ارزشمند است.
منبع : گیل نگاه

 

پاسخ تشریحی دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۹۶
1038 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0