مراسم معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان مراسم معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

مراسم معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

مراسم معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان ، برگزار گردید. مهندسین ما با اتکا به توانایی خود توانستند این پلها را بسازند

کد خبر: 001209011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ - ۹:۵۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مراسم معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان ، برگزار گردید. مهندسین ما با اتکا به توانایی خود توانستند این پلها را بسازند

مراسم معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

مراسم معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان
مراسم معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی‌های سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان برگزار گردید
با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان مراسم معارفه مسئولین دفاتر نمایندگی شهرستان‌های استان برگزار گردید.
بعد از ظهر شنبه سی ام بهمن ماه، طی مراسمی با حضور علی‌رضا آریان مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان، اعضای هیئت مدیره، نماینده راه وشهرسازی استان و اعضای شورای انتظامی مسئولین دفاتر نمایندگی شهرستان‌ های استان در سالن جلسات اتاق بازرگانی استان لرستان معارفه شدند.
علی‌رضا آریان مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در این جلسه با بیان اینکه افتخار میکنم در خدمت امین‌ترین و خدمت گذارترین قشر جامعه هستم که خودم هم عضو کوچکی از این قشر باهوش هستم، افزود: اگر نگاهی به تاریخچه گذشته داشته باشیم در زمان جنگ تحمیلی جامعه مهندسین فاقد زیر ساخت‌های لازم بودند.
آریان مهر، به پل‌های شهر خرمشهر در دوران جنگ اشاره کرد و افزود: مهندسین ما با اتکا به توانایی خود توانستند این پلها را بسازند.
وی با عنوان اینکه مهندسان نماد توانایی و قدرت یک کشور است، تصریح کرد: وظیفه سنگین ما امروز صیانت از سرمایه های ملی و حفظ حقوق مردم به عنوان سرمایه های اجتماعی استان و کشور است.
وی گفت: خوشبختانه سازمان نظام مهندسی ساختمان بعنوان یکی از بازوهای مهم کشور، تأثیرات خود را در جامعه امروز گذاشته و ساخت و سازهای بسیار خوبی در این سال ‌ها انجام شده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان ادامه داد: وجود مهندسان در هر جامعه‌ای لازم و ضروری است؛ در نتیجه یک مهندس خوب باید دارای علم و تحصیلات مناسب باشد و برای رعایت منافع مردم و بهره‌برداری نهایی در ساختمان ‌ها بکوشد.
وی به بحث تعارض منافع اشاره کرد و گفت: برخی از مهندسین نسبت به این موضوع اعتراض دارند که این مشکل از سمت سازمان نظام مهندسی ساختمان نیست زیرا مصادیق آن کلاملا شفاف نیست و به وزارتخانه مربوط می گردد، که در این ‌مورد نیز از طرف سازمان مکاتباتی با اداره کل راه و شهرسازی انجام گرفته است‌.
وی از گسترش خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی استان خبر داد و افزود: این سازمان با فراهم ساختن زیر ساخت‌ ها به دنبال تداوم خدمات الکترونیک در شهر خرم آباد و تمام شهرهای استان است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان گفت: الکترونیکی شدن تمام خدمات مهندسی در اولویت کاری هیات مدیره سازمان قرار دارد و بستر‌های لازم جهت اجرای این خدمات تهیه شد و درصدد هستیم اختیارات بیشتری به نمایندگی داده شود.
آریان مهر در ادامه از نمایندگی ها خواست در زمینه خدمات الکترونیکی سازمان نظام مهندسی به روز باشند و قول مساعد داد بزودی دفاتر نمایندگی در شهرستان‌ ها از لحاظ تجهیزات سخت افزاری تجهیز می گردد.
در این جلسه هر کدام از مسئولین دفاتر نمایندگی شهرستانها و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند و اکثریت آنها اختصاص ساختمانی که در شأن مهندسان در شهرستانها باشد را خواستار شدند.
در خاتمه این مراسم ضمن تقدیر از مسئولین قبلی دفاتر نمایندگی در شهرستان بروجرد، گودرزی، یاراحمدی و خزائی؛ شهرستان الیگودرز، جهانگیری و شهرستان پلدختر آقای مهندس عادلی با اهدا حکم از طرف علی‌رضا آریان مهر رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان لرستان مسئولین دوره جدید معارفه شدند.
قابل ذکر است مسئولین دوره جدید دفتر نمایندگی در شهرستان بروجرد، مهدی یاری، مهندس همایون اقبالی و مهندس قاسم مقدوری؛ دفتر نمایندگی شهرستان دورود، ایوب فلاح‌نژاد، دفتر نمایندگی شهرستان ازنا، مهدی سلیمانی، دفتر نمایندگی شهرستان الیگودرز آقای مهندس حامد کرمی، دفتر نمایندگی شهرستان الشتر صادق مرادزاده، دفتر نمایندگی شهرستان نورآباد حسن یاری، دفتر نمایندگی شهرستان کوهدشت علی فیض الهی و دفتر نمایندگی شهرستان پلدختر آقای مهندس امین مرادی‌پور هستند.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان لرستان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۰۰
300 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0