معرفی صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان با حضور در نمایشگاه‌ های تخصصی اعضای دبیرخانه دائمی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی

معرفی صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان با حضور در نمایشگاه‌ های تخصصی بین المللی

اعضای دبیرخانه دائمی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی و روابط بین الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با معاونت نمایشگاهی و مدیران مربوطه دیدار و گفت و گو کردند.

کد خبر: 980218009 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ اردیبهشت ۹۸ - ۲:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،اعضای دبیرخانه دائمی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی و روابط بین الملل سازمان نظام مهندسی ساختمان با حضور در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران با معاونت نمایشگاهی و مدیران مربوطه دیدار و گفت و گو کردند.

معرفی صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان با حضور در نمایشگاه‌ های تخصصی

معرفی صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان با حضور در نمایشگاه‌ های تخصصی

صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان با حضور  در نمایشگاه ‌های تخصصی بین المللی معرفی شد

در این دیدار، فرهام مقدم راد، ریاست دبیرخانه ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌ های انجام شده، بر اهمیت نمایشگاهها در معرفی توانمندیهای خدمات فنی مهندسی و ضرورت شتاب دهی به آن بمنظور توسعه فعالیتهای مشترک در داخل و خارج از کشور تاکید کرد.
در ادامه محمد جواد قنبری، معاونت نمایشگاهی نمایشگاههای بین المللی جمهوری اسلامی ایران آمادگی شرکت نمایشگاه‌های بین المللی ایران را برای معرفی توانمندیهای حوزه صادرات خدمات فنی و مهندسی در نمایشگاههای داخلی و خارجی اعلام نمود.
در این مورد همکاریهای دبیرخانه و آن شرکت در برگزاری نمایشگاه صنعت ساختمان در سوریه در دستور کار طرفین قرار گرفت و مقرر گردید جهت همکاریهای بلند مدت پیش نویس تفاهم نامه همکاری تهیه و پس از نهایی شدن به امضای طرفین برسد.
لازم به ذکر است دبیرخانه توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی تا به حال اقداماتی از جمله گرداوری برنامه راهبردی، ارائه برنامه آموزشی، برگزاری گردهمایی ها و سمینارهای آموزشی، انعقاد تفاهم نامه هایی با سازمانها و انجمنهای مرتبط با صنعت ساختمان در کشورهای مختلف، تشکیل کارگروه مرکزی دبیرخانه با حضور نمایندگان سازمان نظام مهندسی ساختمان استانهای کشور، انجام مطالعات بازاریابی در کشورهای هدف و عضویت دبیرخانه در کارگروه‌های مسکن _عمران، مسکن _ نوسازی و تشکیل کمیته عالی مشترک با سوریه را پی‌گیری کرده است.
گزارش دیگری حاکی است نشست بررسی و پیگیری یادداشت تفاهم ایران و سوریه در زمینه خدمات عمومی و مسکن بمنظور هماهنگی و اجرایی کردن تفاهم مذکور و همکاری در بازسازی سوریه در وزارت راه و شهرسازی برگزار گردید.
در این نسست، فرهام مقدم راد، ریاست دبیرخانه دائمی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی و روابط بین الملل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان گزارشی از اقدامات بعمل آمده توسط دبیرخانه را ارائه کرد.

معرفی صادرات خدمات فنی مهندسی ساختمان با حضور در نمایشگاه‌ های تخصصی

مقدم راد، در ادامه آمادگی این دبیرخانه جهت برنامه ریزی لازم بمنظور ایجاد هماهنگی و انسجام نهادها و شرکتهای علاقه مند به فعالیت در حوزه صادرات خدمات فنی مهندسی بویژه در کشورهای سوریه و عراق، ارائه مشاوره های لازم در مورد بازارهای هدف و آموزش مهندسان شرکتهای علاقه مند جهت ورود به بازارهای بین المللی در ۴ سطح تعیین شده در دوره های آموزشی و سامان دهی شرکتهای حقوقی سازمانهای نظام مهندسی بمنظور حضور قدرتمند در بازارهای هدف را اعلام کرد.
در خاتمه این جلسه، دبیرخانه دائمی توسعه صادرات خدمات فنی مهندسی و روابط بین الملل شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان به عضویت ۳ کار گروه سازمان مسکن، شرکت عمران ساختمان و نوسازی و شرکت مطالعات و مشاوره های فنی درآمد و مقرر گردید، نشست ها بصورت مستمر با حضور شرکت کنندگان در کارگروههای مرتبط ادامه یابد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان شورای مرکزی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

منابع آزمون نظام مهندسی نقشه برداری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ اردیبهشت ۹۸
543 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0