معرفی طراحی ساختمان‌ های زلزله زدگان که از فرمانداری شهرستان کوهرنگ معرفی طراحی ساختمان‌ های زلزله زدگان که از فرمانداری شهرستان کوهرنگ

معرفی طراحی ساختمان‌ های زلزله زدگان که از فرمانداری شهرستان کوهرنگ

معرفی طراحی ساختمان‌ های زلزله زدگان که از فرمانداری شهرستان کوهرنگ ، صورت می گیرد. هر 5 سال یک بار بطور متوسط یک زلزله خسارت بار در کشور رخ می‌دهد

کد خبر: 001006008 تاریخ انتشار: دوشنبه ۶ دی ۰۰ - ۱۰:۲۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، معرفی طراحی ساختمان‌ های زلزله زدگان که از فرمانداری شهرستان کوهرنگ ، صورت می گیرد. هر ۵ سال یک بار بطور متوسط یک زلزله خسارت بار در کشور رخ می‌دهد

معرفی طراحی ساختمان‌ های زلزله زدگان که از فرمانداری شهرستان کوهرنگ

معرفی طراحی ساختمان‌ های زلزله زدگان که از فرمانداری شهرستان کوهرنگ
رئیس سازمان نظام مهندسی چهارمحال و بختیاری بیان داشت؛
طراحی رایگان ساختمان در مناطق زلزله زده «بازفت»
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری با اشاره به زلزله اخیر در «بازفت»، بیان کرد: طراحی ساختمان‌های زلزله زدگان بصورت رایگان انجام می ‌شود.
مهران کوهی کمالی ظهر ۲ شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه با موضوع ایمنی در برابر زلزله، ادامه داد: بیش از پنجاه نوع بلای طبیعی در دنیا وجود دارد که سی مورد از آن‌ها در ایران اتفاق می‌افتد.
کوهی با عنوان اینکه زلزله بدترین نوع بلای طبیعی است، گفت: هر ۵ سال یک بار بطور متوسط یک زلزله خسارت بار در کشور رخ می‌دهد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زلزله آثار مخرب‌تری نسبت به بلاهای دیگر برجای می‌گذارد، ادامه داد: به علت بالا رفتن قیمت مصالح ساختمان کمتر فردی بمنظور مقاوم سازی منازل خود اقدام می‌کند.
کوهی کمالی به بازسازی مناطق زلزله زده «بازفت» اشاره کرد و افزود: طراحی ساختمان‌ های زلزله زدگان که از فرمانداری شهرستان «کوهرنگ» معرفی گردند، بصورت رایگان انجام می‌پذیرد.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه خدمات رسانی در استان باید یکنواخت ارائه گردد، گفت: در تلاش هستیم که سیما و منظر شهری را با معماری ایرانی اسلامی شکل دهیم.
کوهی به طرح بازنگری مرکز استان اشاره کرد و گفت: تا کنون از ظرفیت این سازمان در تهیه طرح بازنگری استفاده نشده است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه زمان طرح تفصیلی ده ساله پایان یافته است، افزود: در حال حاضر طرح تفصیلی جدید ارائه نشده است
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۶ دی ۰۰
469 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0