معرفی نرم افزار Autodesk Insight 360 معرفی نرم افزار

معرفی نرم افزار Autodesk Insight 360

در طی چند سال گذشته ، شاید شما متوجه شده باشید که تیم تجزیه و تحلیل عملکردیAutodesk Building دارای پروژه های نسبتاً مطلوبی در آزمایشگاه هایAutodesk بوده یا به عنوان بتا مشخص شده اند که راه خود را به RevitیاFormIt 360 Pro نشان داده اند. خب ، امروز منقصد دارم که در این مقاله به شمانرم فزارInsight 360 را معرفی کنم ، یک راهنمای مؤثر و منسجم برای بهبود انرژی ساختمان و عملکرد محیطی.

کد خبر: 190809008 تاریخ انتشار: جمعه ۱۸ مرداد ۹۸ - ۱۲:۴۹ ب.ظ

در طی چند سال گذشته ، شاید شما متوجه شده باشید که تیم تجزیه و تحلیل عملکردیAutodesk Building دارای پروژه های نسبتاً مطلوبی در آزمایشگاه هایAutodesk بوده یا به عنوان بتا مشخص شده اند که راه خود را به RevitیاFormIt 360 Pro نشان داده اند. خب ، امروز منقصد دارم که در این مقاله به شمانرم فزارInsight 360 را معرفی کنم ، یک راهنمای مؤثر و منسجم برای بهبود انرژی ساختمان و عملکرد محیطی.

معرفی نرم افزار  Autodesk Insight 360

Insight 360 معماران و تیمهایمهندسی موجود را با دسترسی متمرکز به داده های عملکرد و موتورهای تجزیه و تحلیل پیشرفته توانمند می کند. از طریقیکپارچه سازی مستحکم با Revit و FormIt 360 و دسترسی مستقیم به راهنمایی و توصیه های موتورهای شبیه سازی قابل اعتماد و معیارهای صنعت ، معماران می توانند با درک عناصری که منجر به نتایج بهتری در عملکرد ساختمان در طول چرخه عمر ساختمان می شوند ، به فرآیند طراحی نزدیک شوند. Insight 360 بسیاری از جریان های کاری موجود مانند محدوده هزینه انرژی ، آنالیز نورپردازی ، آنالیز خورشیدی و همچنین گسترش قابلیت های فعلی این ابزارها را برای ارائه یک رویکرد جامع در عملکرد ساختمان فراهم می کند.

سوالات آزمون نظام مهندسی عمران

آزمون نظام مهندسی عمران محاسبات

ما در زیر برخی از ویژگی های اصلیInsight 360 را توضیح می دهیم البته توضیحات و ویژگی های بیش از چیزی است که اینجا گفته می شود.

محدوده هزینه انرژی و عوامل عملکردی

در فرآیند طراحی ، بیشترین اهمیت را به طراحی عملکرد ساختمان دهید. می توانید از طریقRevitیاFormIt 360 Pro به Insight 360 دسترسی داشته باشید و فوراً طیف وسیعی از نتایج طراحی بالقوه را از طریق فاکتورهای محدوده هزینه انرژی معلوم کنید. این عوامل به شما کمک می کنند تا به سرعت محرکه های عملکردی انرژی کلیدی مانند تراکم  روشنایی ، سیستم هایHVAC را شناسایی کنید. برای کسانی از شما که قبلاً از محدوده هزینه انرژی استفاده کرده اید ، توجه خواهید کرد که Insight 360 دارای دو عامل جدید جالب است که درک عملکرد کلی را گسترش می دهد. نسبت پنجره به دیواره و تولید انرژی فتوولتائیک(photovoltaic).

 

 

 

به سرعت سناریو های طراحی را با یکدیگر مقایسه کنید

همانطور که دامنه های عوامل را برای سناریوهای طراحی خود تعیین می کنید ، می توانید به راحتی عملکرد را در برابر معیارهایArchitecture 2030 و ASHRAE 90.1 اندازه گیری کنید و هدف گذاری اولیه و امکان سنجی را یکپارچه کنید. با میلیون ها سناریو طراحی بالقوه در نوک انگشتان شما ، تجسم تأثیر جهت گیری ، پوشش ها ، تجهیزات روشنایی ، برنامه های زمانی ، HVAC  هرگز آسان تر از الان و با این نرم افزار نبوده است. بینش ۳۶۰ به شما امکان می دهد سناریوهای طراحی خود را صرفه جویی و مقایسه کنید تا بتوانید عملکرد چرخه عمر ساختمان را به شیوه ای مداوم و منسجم ردیابی کنید. insights خود را با ذینفعان پروژه به اشتراک بگذارید و به همه نتایج خود در هر کجا که هستید دسترسی پیدا کنید.

بارهای گرمایش و خنک کننده با EnergyPlus

Insight 360 از انرژیEnergyPlus Cloud برای تحلیل بارهای گرمایش حرارتی و خنک کننده به صورت دینامیک و پویا برای مدلهای ایجاد شده در Revit و FormIt 360 Pro استفاده می کند. گزارشهای جدولی را از Revit استخراج کنید ، یا بارهای گرمایش و سرمایش را از رابط کاربری وب Insight 360 را استخراج کنید تا فوراً به فضاهایی توجه کنید که مستعد بارهای بالاتر نیز باشند. منظور آن است که سناریو های مختلف سیستم های گرمایش و سرمایش چیده می شود و عملکرد هر یک بدست می آید و پس از تحللی می گوید کافی است زیاد است یا کم است و با توجه به تحلیل هایش می توان به بهینه ترین چینش سیستم گرمایش و سرمایش رسید.

معرفی نرم افزار Autodesk Insight 360

تابش خورشیدی و تولید انرژی فتوولتائیک

تجزیه و تحلیل خورشیدی به شما این امکان را می دهد تابش خورشیدی را روی سطوح عناصر انبوه یا ساختمان در Revit تجسم کنید ، تجزیه و تحلیل خورشیدی اکنون شامل یک گردش کار خودکار برای درک تولید انرژیPV و ارزش افزوده است. تنظیمات جدید مانند نوع پانل ، درصد پوشش و مدت زمان بازپرداخت ، ارتباط با انتظارات عملکردی را آسان کرده و این اطلاعات را به محدوده هزینه انرژی باز می گرداند.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مرداد ۹۸
1186 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0