طرح‌های کارورزی عاملی برای توانمند کردن فارغ التحصیلان کشاورزی ریاست جهاد کشاورزی گلستان بیان کرد:

طرح‌های کارورزی عاملی برای توانمند کردن فارغ التحصیلان کشاورزی

مختار مهاجر در گردهمایی تجلیل از مقام مهندس که توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار گردید، ادامه داد: حدود نه هزار فارغ التحصیل کشاورزی در گلستان وجود دارد که در مجموع 8 درصد جمعیت کشاورزی استان را شامل میشوند.

کد خبر: 971207013 تاریخ انتشار: سه شنبه ۷ اسفند ۹۷ - ۲:۲۴ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مختار مهاجر در گردهمایی تجلیل از مقام مهندس که توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان برگزار گردید، ادامه داد: حدود نه هزار فارغ التحصیل کشاورزی در گلستان وجود دارد که در مجموع ۸ درصد جمعیت کشاورزی استان را شامل میشوند.

طرح‌های کارورزی عاملی برای توانمند کردن فارغ التحصیلان کشاورزی

طرح‌های کارورزی عاملی برای توانمند کردن فارغ التحصیلان کشاورزی

طرح‌ های کارورزی میتواند فارغ‌ التحصیلان کشاورزی را توانمند کند

مهاجر گفت: این قشر میتوانند در افزایش بهره وری آب، حفظ خاک، افزایش مواد آلی خاک، کاهش مصرف سموم کشاورزی، افزایش تولیدات گلخانه ای و غیره نقش تاثیرگذاری را ایفا کنند.
وی تصریح کرد: در یک برهه مهندسان کشاورزی به کمک کشاورزان آمدند و شاهد افزایش بیش از دویست هزار تنی تولید گندم در استان بودیم.
وی اظهار داشت: در مقاطعی بارش باران باعث از بین رفتن هفتاد درصد محصول گندم شده بود ولی در سال نود و پنج با توجه به افزایش سی درصد بارندگی با مدیریت مناسب ۱ میلیون و پانصد هزار تن گندم برداشت شد.

طرح‌های کارورزی عاملی برای توانمند کردن فارغ التحصیلان کشاورزی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گلستان تصریح کرد: اگر مواد آلی خاک را از ۱.۵ درصد به ۴ درصد برسانیم، هفتاد درصد در مصرف آب صرفه جویی خواهیم کرد و این کار با دخیل کردن مهندسان این بخش ممکن است.
مهاجر خاطر نشان ساخت: می توان با ایجاد ارتباط بین قانون کارورزی و نظام مهندسی کشاورزی، فارغ التحصیلان را وارد کار عملی و توانمند کرد.

منبع: سبز البرز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود رایگان جزوه آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ اسفند ۹۷
657 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0