تعامل شهرداری ‌ها با سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای کاهش هزینه مردم تعامل شهرداری ‌ها با سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای کاهش هزینه مردم

تعامل شهرداری ‌ها با سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای کاهش هزینه مردم

تعامل شهرداری ‌ها با سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای کاهش هزینه مردم ، و تسهیل در امور و پیشبرد بهتر کار در حوزه فنی و عمران الزامی است

کد خبر: 000921003 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۱ آذر ۰۰ - ۱۰:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تعامل شهرداری ‌ها با سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای کاهش هزینه مردم ، و تسهیل در امور و پیشبرد بهتر کار در حوزه فنی و عمران الزامی است

تعامل شهرداری ‌ها با سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای کاهش هزینه مردم

تعامل شهرداری ‌ها با سازمان نظام مهندسی ساختمان در راستای کاهش هزینه مردم
شهرداری ‌ها با سازمان نظام مهندسی ساختمان تعامل داشته باشند
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: شهرداری ‌ها در راستای کاهش هزینه مردم، تسهیل در امور و پیشبرد بهتر کار در حوزه فنی و عمران، با سازمان نظام مهندسی ساختمان تعامل و همراهی تنگاتنگی داشته باشند.
محمد حمیدی، سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان بعدازظهر امروز در جلسه هیأت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان سمنان، بیان داشت: باید عملکرد نظام مهندسی به ‌گونه‌ای باشد تا ضمن فرهنگ‌سازی، مردم از اثربخشی خدمات فنی مهندسی ساختمان به ‌طور کامل آگاه گردند.
حمیدی ادامه داد: حضور مهندس و متخصص در زمینه ساختمان‌سازی اگر عمق پیدا کند، قطعاً در آینده اثرات مثبت و فواید آن شامل حال آحاد اقشار جامعه و کشور خواهد شد که این امر نیازمند اقدامات فرهنگی و تبیینی با استفاده از تمامی ظرفیت ‌های موجود ازجمله فضای مجازی و رسانه است.
وی تصریح کرد: بخشی از برنامه‌ریزی، بخشی از فرهنگ‌سازی ما و بخشی از نگاه جامعه به مسائل است که سبب شده تا گاهی در مورد رویکرد جدی به مسائل خدمات فنی مهندسی ساختمان، غفلت صورت گیرد.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری سمنان بیان کرد: آموزش و مشاوره در تمامی امور به‌ خصوص در بحث خدمات مهندسی ساختمان، از مباحث بسیار ضروری است که در نهایت از هزینه‌های مازاد چندبرابری می‌کاهد.
حمیدی گفت: باید تلاش کنیم تا در قالب فرهنگ‌سازی با اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به مردم، اثرات مثبت و سودهای حاصل از استفاده از خدمات فنی مهندسی ساختمان را برای مردم تبیین کنیم تا بتواند از هزینه‌های دوباره‌کاری و اقدامات مازاد و بیهوده در زمینه ساختمان‌سازی برای مردم بکاهد.
وی با عنوان اینکه امروز با پیشرفت تکنولوژی مقدمات برای ارائه خدمات غیرحضوری و آسان به مردم فراهم شده است، ادامه داد: ضرورت دارد تا شهرداری ‌های استان در راستای کاهش هزینه مردم و تسهیل در امور آن‌ها و همچنین پیشبرد بهتر رویه‌ها در حوزه فنی و عمران، با سازمان نظام مهندسی ساختمان تعامل و همراهی تنگاتنگی داشته باشند.
وی افزود: سازمان نظام مهندسی ساختمان یک سازمان مردم‌نهاد تخصصی با حضور افراد تحصیل‌کرده، متعهد و متخصص است که دارای چارچوب و قانون مشخص بوده که باید از این ظرفیت در جهت رفع مشکلات حوزه‌های فنی و عمرانی استان بهره‌گیری کرد.
منبع: فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ آذر ۰۰
706 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0