تشدید نظارت بر معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان تشدید نظارت بر معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان

تشدید نظارت بر معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان

تشدید نظارت بر معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان ، استفاده بیشتر از توان فنی و مشورتی نظام مهندسی معدن در ساماندهی معادن گیلان کارگشاست

کد خبر: 020516004 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۶ مرداد ۰۲ - ۴:۰۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تشدید نظارت بر معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان ، استفاده بیشتر از توان فنی و مشورتی نظام مهندسی معدن در ساماندهی معادن گیلان کارگشاست

تشدید نظارت بر معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان

تشدید نظارت بر معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی معدن استان گیلان

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت گیلان بیان کرد:
تشدید نظارت بر معادن با همکاری سازمان نظام مهندسی گیلان
مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان گیلان با تاکید بر تشدید نظارت ها بر معادن با همکاری نظام مهندسی معدن افزود: استفاده بیشتر از توان فنی و مشورتی نظام مهندسی معدن در ساماندهی معادن گیلان کارگشاست.
تیمور پورحیدری در نشست با رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی معدن استان گفت: این همکاری هم‌چنین می‌تواند در قالب نقشه‌برداری از محدوده ها، شناسایی ظرفیت‌ها و ذخایر جدید معدنی و رعایت اصول ایمنی معادن ادامه‌دار باشد.
پورحیدری با اشاره بر ضرورت تشدید نظارت‌ها بر معادن با همکاری نظام مهندسی معدن استان، خواستار استفاده بیشتر از توان فنی و مشورتی این تشکل تخصصی در ساماندهی معادن شد و گفت: تشکل‌های فنی، بازوانی ثمربخش برای سازمان صنعت، معدن و تجارت در بهبود خدمات رسانی در امور اجرایی هستند.
وی گفت: این درک و پذیرش انتظارات دو سویه قانونی با توجه به ساختار، وظایف و تکالیف سازمانی می‌تواند فعالیت‌های معدنی را بیش از پیش بهره ور سازد.
وی با تاکید بر لزوم هم افزایی و تعامل سازمان های صمت و نظام مهندسی معدن افزود: گیلان باوجود معادن اندک با چالش‌های متعددی متاثر از تقاضای مضاعف روبرو است که بسیاری از مشکلات فعالیت‌های معدنی با رویکرد ساماندهی و تعاملی و با تدوین شیوه نامه‌های اجرایی قابل رفع است.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان گیلان نیز با استقبال از برگزاری این نشست تخصصی گفت: تکالیف و امور اجرایی این دو سازمان مشترک و وابسته به هم بوده و هر ۲ از یک پیکره و خانواده هستند که در بخش معادن به خدمات رسانی مشغولند.
رامین میرصادقی تعامل بیشتر دو سازمان را راهگشا دانست و گفت: تیم علمی اعضای نظام مهندسی معدن استان با تمام قوا در جهت بهبود خدمات و ارتقاء سطح فعالیت‌های معدنی آماده همکاری هستند تا فعالیت های معدنی به صورت تخصصی به افراد ذیصلاح سپرده شود.
گیلان چهل و هفت معدن دائمی دارای پروانه بهره برداری دارد سایر معادن به تعداد ۱۴۷ فقره به صورت اجازه برداشت های موقت برای تامین مصالح پروژه های عمرانی فعالیت دارند.
منبع: خبرگزاری آریا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مرداد ۰۲
412 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0