دستورالعمل نحوه شرکت در جلسه آنلاین دستورالعمل نحوه شرکت در جلسه آنلاین

دستورالعمل نحوه شرکت در جلسه آنلاین ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها

دستورالعمل نحوه شرکت در جلسه آنلاین "ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها" ، ابلاغ شد. جلسه آنلاین "ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها" بهمراه پرسش و پاسخ، روز یک‌شنبه مورخ بیست و پنجم آبان ماه نود و نه برگزار می شود

کد خبر: 990824002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۴ آبان ۹۹ - ۸:۳۵ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، دستورالعمل نحوه شرکت در جلسه آنلاین ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها ، ابلاغ شد. جلسه آنلاین “ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها” بهمراه پرسش و پاسخ، روز یک‌شنبه مورخ بیست و پنجم آبان ماه نود و نه برگزار می شود


دستورالعمل نحوه شرکت در جلسه آنلاین “ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها”

دستورالعمل نحوه شرکت در جلسه آنلاین "ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها"
جلسه آنلاین “ضرورت نگاه شهرسازی در توسعه شهرها” بهمراه پرسش و پاسخ، روز یک‌شنبه مورخ بیست و پنجم آبان ماه نود و نه، از ساعت ۱۶:۰۰ الی ۱۸:۰۰ به مناسبت روز جهانی شهرسازی با سخنرانی پورمحمدی، استاندار آذربایجان شرقی و با حضور مهندسان شهرساز و شهرداران استان آذربایجان شرقی از طریق سامانه آموزش های مجازی سازمان برگزار خواهد شد.
شرکت کنندگان گرامی میتوانند جهت تست محیط نرم افزاری این نشست آنلاین و آشنایی با نحوه حضور و مشارکت در برنامه، یک ساعت قبل از وبیناربه لینک مربوطه مراجعه نمایید.
طریقه ورود به جلسه آنلاین
شرکت کنندگان بایستی در ابتدا با ورود به لینک نرم افزارهای مورد نیاز نسبت به نصب نرم افزار adobe connect اقدام کرده، سپس با کلیک بر روی لینک نشست آنلاین و ورود رمز عبور طبق راهنمای زیر وارد محیط وبینار شوند.
مهندسان شهرساز عضو سازمان: ورود از طریق وارد کردن شماره عضویت نظام مهندسی در قسمت نام کاربری و رمز عبور
توجه مهم: بایستی رمز عبور حداقل دارای چهار کاراکتر باشد و در صورت داشتن شماره عضویت کم‌تر از چهار رقم بایستی در ابتدای رمز عبور اعداد یک تا تکمیل چهار کاراکتر به رمز عبور اضافه گردد. بطور مثال اگر شماره عضویت مهندس شهرساز پنجاه و شش باشد بایستی در بخش نام کاربری عدد پنجاه و شش درج شده و در بخش رمز عبور عدد ۵۶۱۱ نوشته شود.
شهرداران استان آذربایجان شرقی: ورود از طریق وارد کردن شماره موبایل خود در قسمت نام کاربری و رمز عبور (بدون وارد کردن صفر در ابتدای شماره موبایل بعنوان مثال ***۹۱۴)
مهندسان سایر رشته ها و علامه ند به مشارکت در جلسه: بصورت میهمان از طریق بخش Guest با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان آذربایجان شرقی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آبان ۹۹
404 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0