اطلاع رسانی اینستاگرامی «وزیر راه و شهرسازی» برای تعویق آزمون نظام مهندسی ساختمان! اطلاع رسانی اینستاگرامی «وزیر راه و شهرسازی» برای تعویق آزمون نظام مهندسی ساختمان!

اطلاع رسانی اینستاگرامی «وزیر راه و شهرسازی» برای تعویق آزمون نظام مهندسی ساختمان!

اطلاع رسانی اینستاگرامی «وزیر راه و شهرسازی» برای تعویق آزمون نظام مهندسی ساختمان! ، اسلامی با درخواست تعویق آزمون نظام مهندسی ساختمان به علت قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونا موافقت کرد

کد خبر: 000205001 تاریخ انتشار: یکشنبه ۵ اردیبهشت ۰۰ - ۱۱:۱۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، اطلاع رسانی اینستاگرامی «وزیر راه و شهرسازی» برای تعویق آزمون نظام مهندسی ساختمان! ، اسلامی با درخواست تعویق آزمون نظام مهندسی ساختمان به علت قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونا موافقت کرد

اطلاع رسانی اینستاگرامی «وزیر راه و شهرسازی» برای تعویق آزمون نظام مهندسی ساختمان!

اطلاع رسانی اینستاگرامی «وزیر راه و شهرسازی» برای تعویق آزمون نظام مهندسی ساختمان!
محمد اسلامی در پاسخ به یکی از مخاطبان صفحه اینستاگرام خود در مورد زمان برگزاری آزمون نظام مهندسی ساختمان با توجه به قرار گرفتن در پیک چهارم شیوع کرونا بیان کرد: آزمون نظام مهندسی ساختمان به تعویق خواهد افتاد!
محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی در صفحه اینستاگرام خود، با درخواست تعویق آزمون نظام مهندسی ساختمان به علت قرار گرفتن در وضعیت قرمز کرونا موافقت کرد!
طبق این گزارش، اسلامی با توجه به درخواست مخاطبان جهت تعویق آزمون به مدت حداقل ۲ ماه (مرداد ماه سال جاری) موافقت کرد.
این در حالی است که، طبق اعلام پیشین، بنا بر این بود، این آزمون در اردی‌بهشت ماه سال ۱۴۰۰ برگزار گردد و تا کنون از هیچ مرجع رسمی، اطلاع رسانی جهت تغییر زمان آزمون، صورت نگرفته بود.
سبکِ اطلاع رسانی جدید از طریق فضای مجازی بدون اطلاع رسانی در مراجع ذی‌صلاح نظام مهندسی و ذی ربط، روالِ جدیدی است که البته کاملاً منطبق بر اساسِ پیش بینی های اعلام شده «آکادمی کاشانه» به عنوان یک موسسه آموزشی در مورد آزمون های نظام مهندسی، است.
لازم به ذکر است، «آکادمی کاشانه» پیش از این اعلام کرده بود که آزمون های نظام مهندسی پس از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.
منبع: تاسیسات آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۵ اردیبهشت ۰۰
318 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0