بازرسی دفاتر خدمات کشاورزی غیردولتی در مرودشت مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت

بازرسی دفاتر خدمات کشاورزی غیردولتی در مرودشت

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از ارزیابی و بررسی مسائل مشکلات مربوط به دفاتر نظام مهندسی (مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی) در این شهرستان خبر داد.

کد خبر: 191003013 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۱ مهر ۹۸ - ۳:۲۲ ب.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرودشت از ارزیابی و بررسی مسائل مشکلات مربوط به دفاتر نظام مهندسی (مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی) در این شهرستان خبر داد.

بازرسی دفاتر خدمات کشاورزی غیردولتی در مرودشت

بازرسی دفاتر خدمات کشاورزی غیردولتی در مرودشت

دفاتر خدمات کشاورزی غیر دولتی  در مرودشت بازرسی شدند

عزیز رحیمی با اشاره به شروع و‌ طرح نظارت و بازرسی از مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی از طرف سازمان جهاد کشاورزی گفت: طی یک برنامه زمان بندی شده از این مراکز بازدید و مسائل و مشکلات مربوط به صدور مجوزها بررسی و نحوه تسهیل در امور مراجعین به بحث وتبادل نظر گذاشته شد.

وی با اشاره به این که امور صدور پروانه ها باید در راستای تسهیل در امور، رونق تولید و رفع موانع تولید باشد به شفاف سازی امور خصوصا در بحث تعرفه ها تاکید کرد.

رحیمی با عنوان این که روند صدور پروانه تاسیس گل‌خانه‌ ها روال خوبی دارد، افزود: صدور مجوز گلخانه در یک بازه زمانی پانزده تا بیست روزه انجام خواهد شد و این در حالی است که با وجود مشکلات پیش روی، صدور مجوز واحدهای دامی و اخذ استعلامهای لازم ۳ تا ۴ ماه به طول می انجامد.

بازرسی دفاتر خدمات کشاورزی غیردولتی در مرودشت

مدیرجهاد کشاورزی شهرستان مرودشت، در ادامه با توضیح این که در بحث صدور مجوز گلخانه ها با توجه به پی‌گیری های انجام شده در حال حاظر هیچ مشکلی وجود ندارد و نیاز به هیچ استعلامی از هیچ اداره ای نیست، اظهار امیدواری کرد صدور مجوز در سایر حوزه ها از جمله واحدهای دامی نیز تسهیل گردد.

وی به تعیین تکلیف پروانه تاسیسهای منقضی شده نیز اشاره کرد و از صاحبان این پروانه ها خواست نسبت به راه اندازی طرحهای خود اقدام کنند و در صورت عدم تعیین تکلیف وعدم پیشرفت فیزیکی، لیست اسامی آنها جهت گذراندن مراحل قانونی به مرکز استان ارسال خواهد شد.

در شهرستان مرودشت دو دفتر خدمات غیر دولتی کشاورزی وجود دارد که در راستای صدور مجوز گلخانه، پرورش قارچ، صدور پروانه بهره برداری واحدهای دامی و شیلات فعالیت میکنند.

منبع: پیام خبر

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشريحي آزمون نظام مهندسي معماری-اجرا ارديبهشت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۱ مهر ۹۸
773 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0