درج عملکرد اعضای حقیقی و حقوقی در سایت سازمان نظام مهندسی عملکرد اعضای حقیقی و حقوقی

درج عملکرد اعضای حقیقی و حقوقی در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

با حمایت اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، بمنظور رعایت شفافیت سازمانی، عملکرد مهندسان عضو در پروژه های گروه "ج و د" در سایت سازمان درج شد.ضمن نوید ادامه داشتن این مسیر با حمایتهای واصله، نکات ذیل در این خصوص قابل توجه است:

کد خبر: 980212020 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۲ اردیبهشت ۹۸ - ۱۲:۲۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری هلث نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران،با حمایت اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران، بمنظور رعایت شفافیت سازمانی، عملکرد مهندسان عضو در پروژه های گروه “ج و د” در سایت سازمان درج شد.ضمن نوید ادامه داشتن این مسیر با حمایتهای واصله، نکات ذیل در این خصوص قابل توجه است:

درج عملکرد اعضای حقیقی و حقوقی در سایت سازمان نظام مهندسی

درج عملکرد اعضای حقیقی و حقوقی در سایت سازمان نظام مهندسی

عملکرد اعضای حقیقی و  حقوقی در سایت سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران درج شد

۱-این لیست امکان تغییرات و به روزرسانی دارد؛ با توجه به این که در لیست فوق پروژه ­های موقت نیز وجود دارد و به روزرسانی نیز انجام میگیرد، ممکن است تغییراتی در آن ایجاد گردد. لذا قابل استناد برای مراجع و نهادهای دیگر نبوده و صرفاً جهت اطلاع است.
۲-پروژه هایی که روزهای پایانی سال در عملکرد مهندسان (حقیقی و حقوقی) ثبت شده لزوماً مربوط به همان تاریخ نیست و ممکن است به علت انجام مراحل اداری توسط مالک در آن تاریخ ثبت شده باشد.
۳-سازمان موظف به رعایت ظرفیت و صلاحیت در حدود قانون، مصوبات هیات مدیره و هیات ۴ نفره است. بنابراین کلیه فعالیتها در حدود قانونی صلاحیت و ظرفیت بوده است.

درج عملکرد اعضای حقیقی و حقوقی در سایت سازمان نظام مهندسی

۴-در برخی پروژه ها به دلیل متراژ کل زیاد، چند مهندس یا شرکت ارائه خدمات مهندسی کرده اند که بخشی از متراژ کل (ستون هفتم) در مسئولیت ایشان بوده و کسر ظرفیت شده است (ستون هشتم).

منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان مازندران

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

جزوه نظام مهندسی عمران pdf

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۲ اردیبهشت ۹۸
591 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0