افزایش حساسیت کاری مهندسان ناظر ​مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی

افزایش حساسیت کاری مهندسان ناظر

نشست اجرای طرح ارتقاء کیفیت بتن آماده در استان، با حضور مدیران استانداری و ادارات کل راه و شهرسازی استان، اداره کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید.

کد خبر: 971010011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۱۰ دی ۹۷ - ۱۲:۵۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرحع اخبار نظام مهندسی کشور،نشست اجرای طرح ارتقاء کیفیت بتن آماده در استان، با حضور مدیران استانداری و ادارات کل راه و شهرسازی استان، اداره کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید.

افزایش حساسیت کاری مهندسان ناظر

افزایش حساسیت کاری مهندسان ناظر

مهندسان ناظر حساسیت کاری خود را  افزایش دهند

علیرضا مصطفی زاده _ مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در نشست اجرای طرح ارتقاء کیفیت بتن آماده در استان که با حضور مدیران استانداری و ادارات کل راه و شهرسازی استان، اداره کل استاندارد و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید، بیان کرد: به لحاظ این که در مواقع بحران آسیب جدی به ساختمانهای مردم وارد نشود، مهندسانی که کار نظارتی ساختمان را به عهده دارند، باید حساسیت کاری خود را افزایش داده و در جهت حفظ جان مردم گام بردارند.

مصطفی زاده در مورد شرکتهای خصوصی تولید بتن گفت: این شرکتها باید ضریب حساسیت و کیفیت کار خود را ارتقا دهند و لازمه این کار بحث آموزش مهم است و برگزاری سمینار ویژه بتن، که میتواند کمک شایانی در این بحث به ما داشته باشد.
روزبه دادجو _ سرپرست معاونت شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این نشست، تصریح کرد: در استان خراسان شمالی ده شرکت ارائه بتن فعال است که تمام این ده شرکت الزامات و اقدامات قانونی که مدنظر وزارت راه و شهرسازی ست را دارا هستند و صلاحیت این شرکتها بصورت سالیانه بررسی می گردد و شرکتهای بازرسی و کنترل بتن نیز کار نظارت این شرکتها را انجام میدهند.


علی علیمردانی _ سرپرست معاونت مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز در این نشست به اهمیت سازه بتنی در استان اشاره کرد و ادامه داد: در استان خراسان شمالی در کیفیت بتن مشکل خاصی وجود ندارد و این بدان معنی نیست که رو به جلو حرکت نکنیم و اتفاقاً باید روز به روز شاهد ارتقای بیش تر در ساخت بتن باشیم و بصورت پایلوت در کشور در این زمینه ایفای نقش کنیم.
علیمردانی خاطر نشان کرد: نقاط ضعفی هم در این زمینه وجود دارد و این تفاهم نامه میتواند نقاط ضعفمان را پوشش دهد که باید بیش تر در بحث مقاومت بالای بتن و پایایی بتن در استان کار کنیم.

منبع: قدس آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل آزمون نظام مهندسی نظارت تاسیسات برقی اردیبشهت ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۰ دی ۹۷
563 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0