افزایش پی گیری و نظارت نظام مهندسی در روندساخت و ساز ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان مطرح کرد:

افزایش پی گیری و نظارت نظام مهندسی در روند ساخت و ساز در استان گیلان

ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به این که استحکام و مقاومت بناها در ساخت و ساز باید بیش تر از زیباسازی مد نظر قرار گیرد بیان کرد: پی گیری و نظارت نظام مهندسی در روند ساخت و ساز در استان گیلان ضروری است.

کد خبر: 961101009 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱ بهمن ۹۶ - ۱۱:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان با اشاره به این که استحکام و مقاومت بناها در ساخت و ساز باید بیش تر از زیباسازی مد نظر قرار گیرد بیان کرد: پی گیری و نظارت نظام مهندسی در روند ساخت و ساز در استان گیلان ضروری است.افزایش پی گیری و نظارت نظام مهندسی در روندساخت و ساز

افزایش پی گیری و نظارت نظام مهندسی در روندساخت و ساز

افزایش پی گیری و نظارت نظام مهندسی در روندساخت و ساز

افزایش پی گیری و نظارت نظام مهندسی در روند  ساخت و ساز در استان گیلان

محمدحسین قربانی ظهر امروز در اولین جلسه کمیته سیما و منظر شهری در سالن شهید انصاری استانداری گیلان گفت : اماکن ساختمانی در مناطق شهری و روستایی مهم ‌ترین عامل در جلب توجه مسافران و گردشگران به مناطق است.
وی اصلاح نمای ظاهری اماکن و ساختمان های شهری و روستایی را یک اولویت در استان گیلان دانست و ادامه داد: با توجه به طبیعت بکر و زیبای استان گیلان، این استان نیازمند ساخت و ساز‌های متناسب و معقول است.
ریاست مجمع نمایندگان استان گیلان طبیعت بکر و منحصر به فرد استان گیلان را هدیه‌ گرانقدر خدادادی ذکر کرد و با اشاره به  این که این طبیعت زیبا نباید با ساخت و سازهای نامناسب از بین رود افزود: استحکام و مقاومت بناها در ساخت و ساز باید بیش تر از زیباسازی مد نظر قرار گیرد.
قربانی با تاکید بر این که زیباسازی در احداث بناها بسیار دارای اهمیت است ولی در کنار توجه به زیباسازی باید توجه ویژه‌ای به استحکام صورت گیرد تصریح کرد: پی گیری و اصل نظارت نظام مهندسی در روند ساخت و سازها در استان گیلان یک ضرورت است.
نایب رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با اعلام این که نظارت سازمان نظام‌ مهندسی بر ساخت و سازها نباید تنها بر یک تاییدیه استوار باشد افزود: در نظارت نظام مهندسی بر ساخت و سازها، تعهد در نظارت ‌ها همواره باید تقویت گردد.

افزایش پی گیری و نظارت نظام مهندسی در روندساخت و ساز


وی با بیان این که ناظران همواره تعهد را در نظارت خود مد نظر قرار دهند یاد آور شد: با توجه به زلزله ‌خیر بودن کشور و استان گیلان همواره باید استحکام در ساخت ساز را بعنوان اصلی اساسی مد نظر قرار دهیم.
نماینده مردم آستانه اشرفیه در مجلس با اشاره به این که رفاه عمومی و اجتماعی در زیباسازی‌ مناطق شهری و روستایی همواره باید بطور ویژه لحاظ گردد، خاطر نشان کرد: زیباسازی شهرها، روستاها و حاشیه راه‌ ها باید از اقدامات اولویت ‌دار مسئولان در استان گیلان باشد.

منبع : پیک دانشجو

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی رایانه

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱ بهمن ۹۶
842 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0