افزایش تعاملات بین شهرداری و نظام مهندسی ساختمان عاملی جهت بهبود وضعیت ساخت و سازها افزایش تعاملات بین شهرداری و نظام مهندسی ساختمان عاملی جهت بهبود وضعیت ساخت و سازها

افزایش تعاملات بین شهرداری و نظام مهندسی ساختمان عاملی جهت بهبود وضعیت ساخت و سازها

افزایش تعاملات بین شهرداری و نظام مهندسی ساختمان عاملی جهت بهبود وضعیت ساخت و سازها ، در سطح شهر خواهد شد. این موضوع سرفصل بسیار خوبی برای همکاری‌ های دوجانبه و موثر خواهد بود

کد خبر: 001209029 تاریخ انتشار: دوشنبه ۹ اسفند ۰۰ - ۱۱:۱۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، افزایش تعاملات بین شهرداری و نظام مهندسی ساختمان عاملی جهت بهبود وضعیت ساخت و سازها ، در سطح شهر خواهد شد. این موضوع سرفصل بسیار خوبی برای همکاری‌ های دوجانبه و موثر خواهد بود

افزایش تعاملات بین شهرداری و نظام مهندسی ساختمان عاملی جهت بهبود وضعیت ساخت و سازها

افزایش تعاملات بین شهرداری و نظام مهندسی ساختمان عاملی جهت بهبود وضعیت ساخت و سازها
ضرورت بهبود وضعیت ساخت و سازها در شهرکرد
شهردار شهرکرد بیان کرد: افزایش تعاملات بین شهرداری و نظام مهندسی ساختمان موجب بهبود وضعیت ساخت و سازها در سطح شهر خواهد شد
محمدتقی جاپلقی شهردار و جمعی از مدیران مجموعه مدیریت شهری با مهران کوهی کمالی رئیس و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان دیدار و گفت وگو کردند.
محمدتقی جاپلقی در این دیدار با عنوان اینکه همواره یک ارتباط بین نظام مهندسی و شهرداری وجود دارد چرا که اهداف و وظایف مشخص و مشترکی در عرصه مدیریت شهری با نظام مهندسی داریم. بیان کرد: این وظیفه بر دوش همه مهندسین است که با آشنایی کامل از قوانین و مقررات و علم به رشته خود، برای پیشبرد اهداف سازمان برای یک جامعه هدف مشخص بهره ببریم.
چاپلقی بر تعامل و همکاری بیش از پیش نظام مهندسی و شهرداری جهت تسهیل در امور شهروندان تاکید کرد و افزود: تعامل و همکاری دوطرفه میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی به علت جایگاه و نقش هر دو ارگان در ساخت و ساز و نوع ارتباط با شهروندان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی ادامه داد: در صورت برقراری ارتباط و تعامل بیشتر بین ۲ دستگاه شهرداری و نظام مهندسی، شاهد بهبود وضعیت ساخت و سازها در سطح شهر از نظر سیما و منظر شهری و رعایت مقررات ملی ساختمان و مهم‌تر از همه، تکریم ارباب رجوع خواهیم بود.
شهردار شهرکرد با اشاره به لزوم توجه به طراحی ورودی ‌های شهر و توسعه مراکز فرهنگی و گردشگری بیان کرد: با توجه به موقعیت و توپوگرافی شهر می‌توان در منظریه و میرآباد در راستای توسعه مراکز گردشگری و فرهنگی بهره‌مند شویم.
مهران کوهی‌کمالی رئیس سازمان نظام مهندسی استان در ادامه جلسه با بیان اینکه ساخت و ساز حتما باید توسط متخصصان و افراد دارای صلاحیت حرفه‌ای صورت بگیرد، افزود: باید در این زمینه فرایندها تعریف و نظارت و کنترل ‌های خاص انجام پذیرد تا اطمینان پیدا کنیم این متخصصان کارهای خود را به خوبی انجام دهند.
کوهی‌کمالی با عنوان اینکه با تاکیدات شهردار شهرکرد همکاری های بیشتری میان شهرداری و سازمان نظام مهندسی رخ می دهد، ادامه داد: این موضوع سرفصل بسیار خوبی برای همکاری‌ های دوجانبه و موثر خواهد بود.
منبع: خبر آنلاین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۹ اسفند ۰۰
358 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0