افزایش بازدهی تولید در بخش کشاورزی مرهون دانش فنی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه

افزایش بازدهی تولید در بخش کشاورزی مرهون دانش فنی

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه بیان کرد: نظام مهندسی بعنوان بزرگ‌ترین و کارآمدترین تشکل خصوصی در بخش کشاورزی قابلیت ها و پتانسیل ‌های ٲن قابل اغماض نیست.

کد خبر: 190623014 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲ تیر ۹۸ - ۳:۱۷ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه بیان کرد: نظام مهندسی بعنوان بزرگ‌ترین و کارآمدترین تشکل خصوصی در بخش کشاورزی قابلیت ها و پتانسیل ‌های ٲن قابل اغماض نیست.

افزایش بازدهی تولید در بخش کشاورزی مرهون دانش فنی

افزایش بازدهی تولید در بخش کشاورزی مرهون دانش فنی

افزایش بازدهی تولید در  بخش کشاورزی مرهون دانش فنی

مراد شیخ ویسی، ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه، از سازمان نظام مهندسی بعنوان بزرگ‌ترین و کارٲمدترین تشکل خصوصی در بخش کشاورزی که قابلیت ها و پتانسیل ‌های ٲن قابل اغماض نیست، یاد کرد.

وی در ادامه اشاره‌ای به رویکرد مناسب وزارت جهاد کشاورزی در مورد تاسیس و راه اندازی مراکز خدمات کشاورزی غیر دولتی داشتند که با توجه به پی‌گیری‌های این سازمان سبب به کارگیری ششصد نفر از کارشناسان تخصصی این حوزه در پنجاه و چهار مرکز خدمات کشاورزی غیر دولتی شده است.

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان کرمانشاه، هم‌چنین خواستار حمایت همه جانبه بخش دولتی در تجهیز و راه اندازی هرچه سریع‌تر این مراکز در استان شد، زیرا که توسعه، بهره وری و افزایش راندمان تولید در بخش کشاورزی استان را مرهون آغاز فعالیت این مراکز و ورود دانش فنی اعضا در بخش تولید است.

افزایش بازدهی تولید در بخش کشاورزی مرهون دانش فنی

شیخ ویسی خاطر نشان ساخت: در نهایت جهت جلب رضایتمندی متقاضیان و هم‌چنین جلوگیری از پرداخت هزینه‌های مضاعف از طرف آن ‌ها، از رییس بانک کشاورزی کشور خواستار پذیرفتن طرح ‌های توجیهی. فنی و اقتصادی تهیه و تدوین شده توسط مشاوران سازمان نظام مهندسی کشاورزی استان شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

نظام مهندسی شهرسازی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ تیر ۹۸
625 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0