افزایش بهره وری، پایه ی برنامه‌ های سازمان نظام مهندسی کشاورزی ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

افزایش بهره وری، پایه ی برنامه‌ های سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برای افزایش کمی و کیفی محصولات آمادگی دارد و در این زمینه کمیته راهبری باید تشکیل گردد

کد خبر: 971107022 تاریخ انتشار: یکشنبه ۷ بهمن ۹۷ - ۲:۳۸ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز _ مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور برای افزایش کمی و کیفی محصولات آمادگی دارد و در این زمینه کمیته راهبری باید تشکیل گردد

افزایش بهره وری، پایه ی برنامه‌ های سازمان نظام مهندسی کشاورزی

افزایش بهره وری، پایه ی برنامه‌ های سازمان نظام مهندسی کشاورزی

افزایش بهره وری، پایه ی برنامه‌ های سازمان  نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور در دومین روز از همایش شورای مرکزی و روسای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ‌ها با اعلام این مطلب بیان کرد: افزایش بهره وری با توجه به محدودیت آب و خاک از برنامه‌ ها و تکالیف ما است.
شاهرخ رمضان نژاد گفت: کمک به افزایش بهره وری و سهم بری از افزایش تولید و عملکرد، ­می‌ تواند برای دانش آموختگان کشاورزی و کارشناسان نظام مهندسی کشاورزی اشتغالزایی و درآمد ایجاد کند.
رمضان نژاد با عنوان اینکه نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با توجه به دویست و پنجاه هزار عضو دانش آموخته، پتانسیل کمک به توسعه گلخانه‌های کشور را دارد، گفت: اگر سالانه به جای دو هزار هکتار گلخانه، ​چهار هزار گلخانه ساخته شود، به نفع کشور است، ضمن آنکه رعایت اصول و ضوابط ساخت و مدیر گلخانه‌ها به سرمایه گذاری ‌ها کمک خواهد کرد.
وی تصریح کرد: گلخانه صنعت سبز است و باید مورد حمایت قرار گیرد.
ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، گیاهان دارویی و اصلاح باغات را از دیگر زمینه ‌های فعالیت و همکاری نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور ذکر و بیان کرد: ما برای طراحی، نظارت و اجرا در این حوزه‌ ها آماده هستیم.

افزایش بهره وری، پایه ی برنامه‌ های سازمان نظام مهندسی کشاورزی

وی با اشاره به اینکه کارگروه تخصصی صنعت گلخانه‌ها متشکل از گلخانه سازان، مشاوران، گلخانه داران و فعالان صنعت گلخانه تشکیل شده است، اظهار داشت: امروز گلخانه داری، کار لوکسی نیست و تجهیزات و امکانات نیاز دارد و این کارگروه می‌ تواند به کاهش هزینه‌ ها کمک کند.
رمضان نژاد خاطر نشان ساخت: ما ۱۰۰ گلخانه ساز را از طریق سایت نظام مهندسی کشاورزی به جامعه معرفی کرده و اطلاعات آنها را در اختیار سرمایه گذاران قرار داده ایم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کتاب آزمون نظام مهندسی عمران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۷ بهمن ۹۷
642 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0