افزایش تسهیلات گره‌ گشای مشکلات ساخت ‌و ساز است ریاست سازمان نظام مهندسی کشور

ثبات بازار مسکن تا پایان سال نود و هفت/ افزایش تسهیلات گره‌ گشای مشکلات ساخت ‌و ساز است

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: تا پایان سال نود و هفت قیمت مسکن به ثبات می‌ رسد، البته افزایش تسهیلات می ‌تواند به این بخش کمک کند.

کد خبر: 970830006 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۳۰ آبان ۹۷ - ۱۲:۴۲ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: تا پایان سال نود و هفت قیمت مسکن به ثبات می‌ رسد، البته افزایش تسهیلات می ‌تواند به این بخش کمک کند.

افزایش تسهیلات گره‌ گشای مشکلات ساخت ‌و ساز است

افزایش تسهیلات گره‌ گشای مشکلات ساخت ‌و ساز است

ثبات بازار مسکن تا پایان سال نود  و هفت/ افزایش تسهیلات گره‌ گشای مشکلات ساخت‌ و ساز است

فرج‌الله رجبی، با عنوان این که باید اولویت‌ های وزارت راه و شهرسازی و دولت بخش مسکن باشد، اظهار داشت: بسیاری از وعده‌های دولت در مورد رفع بیکاری و بهبود وضعیت معیشت مردم به حوزه مسکن وابسته‌ است، بنابراین با تقویت این بخش می ‌توانیم بیکاری را در این حوزه رفع کنیم.

رجبی تصریح کرد: باید راهبرد و تلاش دولت در بهبود بازار مسکن افزایش یابد و در این حوزه بخش‌ های مهندسی و فنی استقبال خواهند کرد.
وی با اشاره به این که افزایش تسهیلات مسکن می‌ تواند در رونق این بازار اثرگذار باشد، ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر درک درستی از نیازهای بازار مسکن وجود ندارد و ما باید با ایجاد فضاهای مناسب بتوانیم سرمایه‌ های مردم را در این بخش تقویت کنیم.
رجبی خاطر نشان کرد: در چند ماه آینده شاید میزان تسهیلات مسکن افزایش یابد، ولی ما باید بتوانیم با افزایش تولید ساخت ‌و ساز و ارائه تسهیلات ارزان قیمت به این بخش کمک کنیم.

افزایش تسهیلات گره‌ گشای مشکلات ساخت ‌و ساز است

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با عنوان این که تا پایان سال نود و هفت قیمت مسکن در بخش خرید و فروش به ثبات می‌ رسد، یاد آور شد: باید سعی کنیم در حوزه مسکن خانواده‌های کم برخوردار را حمایت کنیم، هم چنین دولت و بانک مسکن با استفاده از ظرفیت‌ های خود و برنامه‌ریزی دقیق‌تر به این بخش کمک کنند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

ثبت نام آزمون نظام مهندسی ۹۷

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۰ آبان ۹۷
781 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0