افتتاح دومین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زهک در روستای خمک افتتاح دومین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زهک در روستای خمک

افتتاح دومین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زهک در روستای خمک

افتتاح دومین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زهک در روستای خمک ، صورت گرفت. این مرکز نوزدهمین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان است که در شهرستان زهک، بخش جزینک، روستای خمک راه‌اندازی گردید

کد خبر: 990702001 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲ مهر ۹۹ - ۸:۳۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، افتتاح دومین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زهک در روستای خمک ، صورت گرفت. این مرکز نوزدهمین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان است که در شهرستان زهک، بخش جزینک، روستای خمک راه‌اندازی گردید

افتتاح دومین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زهک در روستای خمک

افتتاح دومین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زهک در روستای خمک
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان سیستان و بلوچستان از افتتاح دومین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زهک در روستای خمک خبر داد.
افتتاح دومین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زهک در روستای خمک
حمید رضا جهانتیغ صبح امروز در آئین افتتاح دومین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی زهک بیان داشت: این مرکز نوزدهمین مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی استان است که در شهرستان زهک، بخش جزینک، روستای خمک راه‌اندازی گردید.
جهانتیغ ادامه داد: تاکنون نوزده مرکز خدمات کشاورزی غیردولتی در استان تشکیل شده که از این تعداد هشت مرکز در حوزه سیستان راه اندازی شده که از هشت مرکز حوزه سیستان، دو مرکز در شهرستان زهک قرار دارد.
وی هدف از تشکیل این مراکز در عمق مناطق روستایی، اشاعه دانش و فن آوری در محیط کشاورزی، فراهم آوری دسترسی راحت کشاورزان به خدمات فنی و مشاوره ای، عمومیت بخشی کاربرد فن آوریهای جدید کشاورزی و تسهیل گری سیاست‌ها و برنامه های بخش کشاورزی و توسعه روستایی دولت است.
جهانتیغ در مورد حوزه های فعالیت این مراکز تصریح کرد: ارائه انواع خدمات تخصصی و عمومی مورد نیاز جامعه کشاورزی و روستایی، تهیه و عرضه دانش، اطلاعات و فن آوریهای کشاورزی، اجرای قراردادهای سهم بری دانش از تولید است.
لازم به ذکر است: در این مرکز خدمات زراعت، باغبانی، عرضه نهاده ها و تجهیزات کشاورزی و طراحی و اجرای سیستمهای آبیاری تحت فشار صورت می گیرد.
منبع: خبرگزاری فارس

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ مهر ۹۹
700 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0