افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان اردبیل با حضور احمد خرم افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان اردبیل با حضور احمد خرم

افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان اردبیل با حضور احمد خرم

افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان اردبیل با حضور احمد خرم ، و استاندار اردبیل و سایر مسئولان ساختمان جدید نظام مهندسی اردبیل صورت گرفت

کد خبر: 000404002 تاریخ انتشار: جمعه ۴ تیر ۰۰ - ۶:۵۰ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان اردبیل با حضور احمد خرم ، و استاندار اردبیل و سایر مسئولان ساختمان جدید نظام مهندسی اردبیل صورت گرفت

افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان اردبیل با حضور احمد خرم

افتتاح ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان اردبیل با حضور احمد خرم
با حضور مسئولان کشوری و استانی؛
ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان اردبیل افتتاح گردید
با حضور رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور، استاندار اردبیل و سایر مسئولان ساختمان جدید نظام مهندسی اردبیل افتتاح گردید
در مراسمی که عصر پنجشنبه در شهرک کارشناسان اردبیل برگزار گردید، ساختمان جدید نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در ۵ هزار متر مربع زیربنا و با صرف هزینه‌ای بالغ بر چهارده میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در این مراسم بیان داشت: با گذشت ۵ سال از کلنگ‌زنی و استارت اجرای این پروژه، امروز شاهد بهره‌برداری از این ساختمان ۵ طبقه هستیم که در بخش ‌های اداری، آموزشی، آمفی‌تئاتر، مدیریت و هم‌چنین اتاق ‌های اقامتی امکان ارائه خدمات بیشتر فنی، مهندسی را به هم‌وطنان فراهم می‌آورد.
انوری ادامه داد: با تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان قرار است در این بنا جامعه مهندسی در کنار مردم حافظ منافع آنها بوده و تلاش کند خدمات جدیدی که از طرف این سازمان بصورت غیرحضوری و الکترونیکی انجام می‌ شود با مطلوبیت ارائه کرده و در خدمت مردم باشند.
انوری افزود: با توجه به اینکه قرار است طرح مجریان ذی‌صلاح و صدور شناسنامه فنی به شکل جامع عملیاتی شده و مبحث بیست و دوم بهره‌برداری از ساختمان نیز در سازمان نظام مهندسی اجرایی گردد، وجود این ساختمان و بنای مجهز می ‌تواند فرصت ارائه خدمات مطلوب‌تر و کیفی‌تر را بوجود آورد.
وی به سفر یک روزه رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان به اردبیل اشاره کرد و گفت: ما در این سفر دیداری را با استاندار اردبیل و اعضای هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی و طرح مسائل و مشکلات مختلف شاهد بودیم تا از نزدیک چالش ‌ها و دغدغه‌های جامعه مهندسی مورد توجه قرار گیرد.
وی به عضویت دوازده هزار مهندس در سازمان نظام مهندسی اشاره کرد و گفت: ۶ هزار و چهارصد نفر از این مهندسان دارای پروانه فعالیت هستند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در بخش دیگری از اظهارات خود، گفت: در سال گذشته با تلاش جامعه مهندسی استان اردبیل بیش از دو میلیون و دویست هزار متر مربع ساخت و ساز در قالب ۳ هزار و دویست ساختمان و بنا به انجام رسیده و هم‌چنان فعالیت‌ ها در این بخش با قوت و قدرت در حال انجام است.
وی، فعالیت شش دفتر نمایندگی و چهارده دفتر رابط سازمان نظام مهندسی را یادآور شد و گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی، ساخت ساختمان شماره دو، ارائه خدمات الکترونیکی و غیرحضوری برای اقشار مختلف مردم و شفافیت ارائه اطلاعات و خدمات را از دیگر رویکردهای سازمان نظام مهندسی برشمرد.
انوری ادامه داد: سازمان نظام مهندسی ساختمان با بنیاد مسکن، نظام مهندسی کشاورزی و شهرک‌های صنعتی تفاهم‌نامه همکاری دارد تا با ارائه خدمات بتواند زمینه اشتغال را برای جامعه مهندسی فراهم کند.
احداث شهرک مهندسان در اردبیل
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل در ادامه به برخی دغدغه‌ها و مشکلات این سازمان اشاره کرد و افزود: به علت شرایط کرونایی و برگزار نشدن مجمع سالانه هم‌چنان بودجه ۱۴۰۰ سازمان نظام مهندسی ساختمان به تصویب نرسیده و باید هر چه سریع ‌تر تکلیف بودجه و تأمین منابع مورد نیاز برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها مشخص گردد.
وی در باره تعارض و منافع تعدادی از اعضای هیئت مدیره و لغو ممنوعیت ورود اعضای هیئت مدیره به مباحث اجرایی گفت: با تاکید رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور قرار شد ابلاغیه اخیر ملغی شده و اعضای هیئت مدیره به صورت تخصصی در فعالیت‌های اجرایی نقش‌آفرینی کنند.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل به قول مساعد رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان برای خانه‌دار کردن مهندسان فاقد سرپناع، تصریح کرد: قرار شد در شهرک مهندسان ساخت واحد مسکونی برای این قشر انجام شود.
وی افزود: برای ۱ هزار و دویست مهندس ثبت‌نام شده در اجرای این طرح صد و هفتاد و پنج نفر مهندس واجد شرایط برای واگذاری مسکن تشخیص داده شدند که عملیات احداث واحدهای مسکونی برای این مهندسان در قالب طرح اقدام ملی مسکن انجام می‌ شود.
انوری به پوشش بیمه‌ای تأمین اجتماعی مهندسان و هم‌چنین بیمه تضمین مسئولیت اشاره کرد و گفت: قرار شده با راه‌اندازی کارگزاری بیمه و صندوق مشترک در استان‌ ها مشکلات بیمه مهندسان در حوزه های مختلف حل گردد.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ تیر ۰۰
329 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0