مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شهرستان تاکستان با حضور جلیلوند مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شهرستان تاکستان با حضور جلیلوند

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شهرستان تاکستان با حضور جلیلوند

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شهرستان تاکستان با حضور جلیلوند ، فرمانداری تاکستان، رحمانی شهردار تاکستان و شعبانیان رئیس سازمان برگزار شد

کد خبر: 020718015 تاریخ انتشار: سه شنبه ۱۸ مهر ۰۲ - ۸:۰۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شهرستان تاکستان با حضور جلیلوند ، فرمانداری تاکستان، رحمانی شهردار تاکستان و شعبانیان رئیس سازمان برگزار شد

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شهرستان تاکستان با حضور جلیلوند

مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شهرستان تاکستان با حضور جلیلوند
مراسم تودیع و معارفه مسئول دفتر نمایندگی شهرستان تاکستان
در مراسمی که با حضور جلیلوند معاون عمرانی فرمانداری تاکستان، رحمانی شهردار تاکستان، شعبانیان رئیس و اعضای هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین، بازرسان سازمان، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در شهرستان تاکستان و مهندسین عضو سازمان در شهرستان تاکستان برگزار شد، از صیاد رحمانی جهت زحمات گذشته به عنوان مسئول دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان در شهرستان تاکستان تقدیر، و طی حکمی مهندس میثم طاهرخانی بعنوان مسئول دفتر مذکور معرفی گردید.
جلیلوند، معاون عمرانی فرمانداری تاکستان، ضمن خوش آمد گویی به هیئت مدیره سازمان و مهندسین شهرستان تاکستان عنوان کرد، سابقه تشکیل دفتر نمایندگی تاکستان به حدود بیست سال قبل برمی‌گردد که تلاش‌های زیادی در این دفتر در مورد مسائل فنی و مهندسی و ساختمان شده است و با حضور طاهرخانی با توجه به سابقه و خصوصیات تعامل پذیری ایشان مطمئن هستیم طبق روال سابق در مسیر درست پیش خواهد رفت.
شعبانیان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان ضمن تشکر از صیاد رحمانی که در ادوار گذشته زحمات زیادی کشیده اند اذعان داشت؛ دفتر نمایندگی تاکستان همواره یکی از دفاتر نمایندگی قوی در استان بوده و موضوعات فنی و مشکلات همکاران به خوبی از طرف مسئول دفتر نمایندگی پی‌گیری شده است.
شعبانیان ادامه داد: دفتر نمایندگی تاکستان یکی از پایگاه‌های قوی و موفق نظام مهندسی در مسائل فنی بوده است و نشانگر این است که بنیان‌گذاران دفتر نمایندگی در تاکستان به خوبی عمل کرده و در مسیر درستی قرار دارد. در دوره جدید هیئت مدیره سعی کردیم با رویکرد انتخاباتی اعتبار و اعتماد را به اعضا برگردانیم و خوشبختانه در انتخابات انجام شده در حدود پنجاه و دو درصد شرکت کردند که در سطح کشور کم سابقه است و نشان دهنده این است که اعضای تاکستان فعال در مسائل فنی شهر تاکستان هستند و امیدوار هستیم با تشکیل کمیسیون‌ها و تیم‌های کنترل نظارت بحث فنی با جدیت بیشتر در دفتر نظام مهندسی پی‌گیری گردد.
صیاد رحمانی ضمن تشکر از پرسنل دفتر نمایندگی بابت همکاری ایشان در مدت مسئولیتش اظهار داشت: تاکستان ظرفیتی بالایی در زمینه فنی و مهندسی دارد و اکثر درخواست‌ها در این شهر مربوط به اشتغال زایی است.
وی گفت: با توجه به هفته وحدت انشالله جدا از هرگونه اختلاف سلیقه با وحدت و همبستگی مهندسین محترم تاکستان طبق روال سابق با کمک به هم بهترین شرایط را در سطح استان فراهم خواهیم کرد و با شناختی که از میثم طاهرخانی دارم به زودی شرایط ایده‌آل در سطح شهر تاکستان در حوزه فنی ایجاد خواهد شد.
میثم طارخانی مسئول جدید دفتر نمایندگی شهرستان تاکستان تصریح کرد: امیدوار هستم بتوانم جواب اعتمادی که به بنده شده را به بهترین شکل پاسخ بدهم و به هیئت مدیره نیز در جهت پیشبرد اهداف سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کمک کنم. در همین مدت کم به علت حمایت‌هایی که از بنده شده است احساس مسئولیت بیشتر نموده ام و امیدوارم با تعامل بین اعضا مهندس شهر تاکستان بهترین بهره را ببریم و این انتخابات باعث شد شور و نشاط مجدد در جامعه مهندسین تاکستان به وجود بیاید.
وی ضمن اشاره به ایام هفته وحدت بیان کرد؛ هدف بنده در پیشبرد اهداف مهندسین ایجاد وحدت در تمامی رشته‌های مهندسی است و با جدیت در جهت پی‌گیری و رفع نیازهای خدمات مهندسی و خدمات فنی، رفاهی اعضا تلاش خواهم نمود تا بتوانم رضایت همکاران را در تاکستان فراهم نمایم تا با همدلی و همکاری مناسب بتوانیم با پی‌گیری بحث‌های اجرا و کنترل نظارت در راستای ایمن کردن ساختمان‌ها با رعایت مقررات ملی گام موثری برداریم.
کیوان رحمانی شهردار تاکستان نیز در این مراسم ضمن تشکر از عوامل دفتر نمایندگی تاکستان گفت: امیدوار هستم با همدلی، وحدت و همکاری‌ اعضا بتوانیم بحث فنی‌سازی ساختمان‌ها را در چارچوب مقررات ملی ساختمان پیش ببریم و مهندس طاهرخانی نیز به عنوان مسئول دفتر نمایندگی نظام مهندسی ساختمان با کمک نیروهای جوان مهندسان بتواند در راستای پیشبرد اهداف فنی مهندسی شهر تلاش نماید.
در خاتمه مراسم ضمن تقدیر از مهندس صیاد رحمانی با اهدای لوح از ایشان قدردانی گردید و احکام میثم طاهرخانی به عنوان مسئول دفتر نمایندگی شهرستان تاکستان و مهندس داریوش رحمانی به عنوان مسئول امور سازندگان مسکن و ساختمان (مجریان ذی صلاح) در شهرستان اهدا شد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قزوین

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ مهر ۰۲
239 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0