در رشته طراحی، حضور چهارصد و هشتاد و هفت نفر از خوزستان در آزمون حرفه مهندسی در رشته طراحی، حضور چهارصد و هشتاد و هفت نفر از خوزستان در آزمون حرفه مهندسی

در رشته طراحی، حضور چهارصد و هشتاد و هفت نفر از خوزستان در آزمون حرفه مهندسی

در رشته طراحی، حضور چهارصد و هشتاد و هفت نفر از خوزستان در آزمون حرفه مهندسی ، شرکت کردند. این آزمون در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران اهواز برگزار گردید

کد خبر: 020925002 تاریخ انتشار: شنبه ۲۵ آذر ۰۲ - ۵:۱۹ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، در رشته طراحی، حضور چهارصد و هشتاد و هفت نفر از خوزستان در آزمون حرفه مهندسی ، شرکت کردند. این آزمون در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران اهواز برگزار گردید

در رشته طراحی، حضور چهارصد و هشتاد و هفت نفر از خوزستان در آزمون حرفه مهندسی

در رشته طراحی، حضور چهارصد و هشتاد و هفت نفر از خوزستان در آزمون حرفه مهندسی
در رشته طراحی معماری؛
چهارصد و هشتاد و هفت نفر از خوزستان در آزمون حرفه مهندسی شرکت کردند
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی خوزستان بیان کرد: چهارصد و هشتاد و هفت نفر داوطلب برای ورود به حرفه مهندسی هفدهم آذرماه سال‌جاری در رشته طراحی معماری در استان شرکت کردند.
پیمان رحمتی عصر امروز شنبه در جمع خبرنگاران در مورد برگزاری آزمون نظام مهندسی در استان خوزستان اظهار کرد: این آزمون در محل دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان در اهواز و آموزشکده فنی و حرفه‌ای دختران اهواز برگزار گردید.
وی ادامه داد: این آزمون برای داوطلبان اخذ صلاحیت طراحی رشته مهندسی معماری بود که پنجاه و نه درصد داوطلبان را خانم‌ها و چهل و یک درصد را آقایان تشکیل می‌دادند.
رحمتی ادامه داد: در بهمن ماه امسال نیز نتایج این آزمون‌ها از طریق وب سایت دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی سامانه آزمون‌ها به نشانی inbr. ir اطلاع‌رسانی خواهد شد.
وی تصریح کرد: آزمون ورود به حرفه مهندسی توسط دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی با همکاری سازمان سنجش آموزش کشور و با نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان‌ها هرساله در ۴ نوبت برگزار می‌گردد.
رئیس اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان راه و شهرسازی خوزستان گفت: این آزمون به صورت ترسیمی بوده و با همکاری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دزفول و مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی خوزستان به صورت منظم و در شرایط مطلوبی برگزار گردید.
وی گفت: براساس مفاد قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان صرفاً مدارک مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به منظور صدور پروانه اشتغال به کار در ارائه خدمات مهندسی مورد تأیید هستند و همچنین رشته معماری جزو رشته‌های هفت‌گانه اصلی مهندسی ساختمان است.
منبع: خبرگزاری مهر

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۵ آذر ۰۲
249 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0