مصاحبه حضوری صلاحیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان مصاحبه حضوری صلاحیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

مصاحبه حضوری صلاحیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

مصاحبه حضوری صلاحیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، برگزار شد. این کارشناسان افرادی هستند که می ‌توانند توسط سازمان‌ ها و نهادهایی که نامبرده شد برای انجام امور کارشناسی همانند کارشناسان رسمی دادگستری انجام وظیفه کنند

کد خبر: 001219002 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۱۹ اسفند ۰۰ - ۱۲:۰۳ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، مصاحبه حضوری صلاحیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان ، برگزار شد. این کارشناسان افرادی هستند که می ‌توانند توسط سازمان‌ ها و نهادهایی که نامبرده شد برای انجام امور کارشناسی همانند کارشناسان رسمی دادگستری انجام وظیفه کنند

مصاحبه حضوری صلاحیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان

مصاحبه حضوری صلاحیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان خبر داد
برگزاری مصاحبه حضوری صلاحیت ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان
مانی فر، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از برگزاری مصاحبه حضوری صلاحیت ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان خبر داد.
حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان از برگزاری مصاحبه حضوری برای پذیرفته شدگان صلاحیت ماده بیست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان خبر داد.
وی ادامه داد: پیرو برگزاری آزمون ماده ببست و هفتم قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزار شده در مردادماه امسال، براساس آخرین شیوه‌نامه ابلاغی مقرر گردیده تا پذیرفته‌شدگان آزمون کتبی در مصاحبه حضوری نیز شرکت کنند. بنابراین کسانی که در مرحله اول آزمون مرداد امسال حدنصاب امتیاز لازم را کسب کرده باشند می ‌توانند پس از قبولی در مصاحبه فنی-تخصصی با رعایت سایر شرایط قانونی نسبت به اخذ صلاحیت کارشناسی ماده ببست و هفت اقدام کنند.
وی افزود: در ماده ۲۷ قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان آمده است که وزارت خانه، مؤسسات دولتی، نهادها، نیروهای نظامی و انتظامی، شرکت ‌های دولتی و شهرداری ‌ها می‌ توانند در ارجاع امور کارشناسی با رعایت آئین نامه خاصی که به پیشنهاد مشترک وزارت مسکن و شهرسازی و وزارت دادگستری به تصویب هیأت‌ وزیران می‌ رسد به جای کارشناسان رسمی دادگستری از مهندسان دارای پروانه اشتغال که به وسیله سازمان استان معرفی می ‌گردند، استفاده کنند.
به گفته مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، این کارشناسان افرادی هستند که می ‌توانند توسط سازمان‌ ها و نهادهایی که نامبرده شد برای انجام امور کارشناسی همانند کارشناسان رسمی دادگستری انجام وظیفه کنند.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ اسفند ۰۰
368 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0