در بیمه مهندس محور، محل پروژه مشخص نمی شود و مهندسان خودشان بیمه می شوند در بیمه مهندس محور، محل پروژه مشخص نمی شود و مهندسان خودشان بیمه می شوند

در بیمه مهندس محور، محل پروژه مشخص نمی شود و مهندسان خودشان بیمه می شوند

در بیمه مهندس محور، محل پروژه مشخص نمی شود و مهندسان خودشان بیمه می شوند ، در بیمه مهندس محور محل پروژه مشخص نمی گردد و مهندسان خودشان بیمه می شوند

کد خبر: 020531006 تاریخ انتشار: سه شنبه ۳۱ مرداد ۰۲ - ۱۱:۲۴ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، در بیمه مهندس محور، محل پروژه مشخص نمی شود و مهندسان خودشان بیمه می شوند ، در بیمه مهندس محور محل پروژه مشخص نمی گردد و مهندسان خودشان بیمه می شوند

در بیمه مهندس محور، محل پروژه مشخص نمی شود و مهندسان خودشان بیمه می شوند

در بیمه مهندس محور، محل پروژه مشخص نمی شود و مهندسان خودشان بیمه می شوند
بیمه مهندسان بجای بیمه پروژه های عمرانی _ساختمانی
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل بیان کرد: در بیمه مهندس محور، محل پروژه مشخص نمی شود و مهندسان خودشان بیمه می شوند.
یوسف ساجد با بیان اینکه در بحث بیمه و مسئولیت مدنی دو رویکرد مهندس محور و متراژ محور یا پروژه محور داریم، افزود: با توجه به اینکه زیرساخت های رویکرد مهندس محور هنوز فراهم نشده ما با رویکرد پروژه محور عمل می کنیم که البته در تلاش هستیم تا به سمت رویکرد مهندس محور حرکت کنیم.
وی ادامه داد: در بیمه مهندس محور محل پروژه مشخص نمی گردد و مهندسان خودشان بیمه می شوند. طبعا در این صورت به جای اینکه ده پروژه بیمه شوند خود منهدس ناظر و…، بیمه خواهند شد.
ساجد گفت: در این حالت ما تعدادی بیمه گر را مشخص خواهیم کرد و مهندسان خودشان اقدامات لازم را انجام خواهند داد.
وی با با اشاره به لزوم بیمه تخصصی مهندسان ادامه داد: این موضوع در کمیسیون اجتماعی مجلس مطرح شده و نیاز است نمایندگان استان در جهت تحقق این مهم، تلاش کنند.
وی گفت: در بیمه مهندسی، بیمه تخصصی طبق سابقه تخصصی مدنظر است تا مهندسان بتوانند از این سابقه جهت تاسیس شرکت یا استخدام نیرو استفاده کنند.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۳۱ مرداد ۰۲
219 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0