انتصاب ریاست جدید هیات اجرایی انتخابات هشتمین دوره شورای مرکزی ریاست سازمان نظام مهندسی کشور مطرح کرد؛

بهبود بازار مسکن در گرو ایجاد اشتغال است

ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: بهبود وضعیت مسکن و رفع مشکل بیکاری در گرو ایجاد اشتغال است.

کد خبر: 960902001 تاریخ انتشار: پنج شنبه ۲ آذر ۹۶ - ۶:۱۸ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور، ریاست سازمان نظام مهندسی کشور بیان کرد: بهبود وضعیت مسکن و رفع مشکل بیکاری در گرو ایجاد اشتغال است.

بهبود بازار مسکن در گرو ایجاد اشتغال است

بهبود بازار مسکن در گرو ایجاد اشتغال است

بهبود بازار مسکن در گرو ایجاد  اشتغال است

فرج الله رجبی در ملاقات با مدیر امور شعب بانک مسکن استان فارس عنوان داشت: درصد بالایی از آسیب ‌های اجتماعی ریشه در بیکاری دارد و بهبود وضعیت مسکن کمک بزرگی برای رفع مشکل ساخت و ساز در کشور است.
رجبی، بانک مسکن را مشاوری متخصص در ارائه پیشنهادات، نقاط ضعف و بهبود وضعیت مسکن دانست و ادامه داد: برای ایجاد یک رابطه منطقی بین سازندگان، فروشندگان و خریداران باید از مدیریت مشارکتی شامل نهادها، موسسات و بانک ‌های مرتبط با بخش مسکن استفاده کرد.


علی کمالی مدیر شعب بانک مسکن استان فارس هم خاطر نشان کرد: وظیفه اصلی بانک مسکن ارائه تسهیلات برای افزایش عرضه و تقاضای مسکن است، که بانک مسکن پارسال بیش ترین سهم را در ارائه تسهیلات در کل کشور داشته و ده درصد از تسهیلات بدون سپرده را پرداخت نموده است.
کمالی یاد آور شد: حدود دوازده هزار واحد مسکونی بغیر از مسکن مهر در استان فارس در حال احداث است، و در حوزه تقاضای بانک مسکن نیز با ارائه وام صد و بیست میلیون تومانی خرید مسکن و کم ترین نرخ سود تسهیلات بانکی سبب شده اکنون سیزده هزار نفر متقاضی خرید خانه در تمام شعب این مدیریت سپرده گذاری نمایند.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی چهارمحالوبختیاری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲ آذر ۹۶
967 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0