ارتقای زیباسازی رشت مرهون کنترل نقشه‌ های ساختمانی اقتصادي مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی

ارتقای زیباسازی رشت مرهون کنترل نقشه‌ های ساختمانی اقتصادي

مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی از کنترل ضوابط شهرسازی پیش از انجام کنترل نقشه ‌های ساختمانی خبرداد.

کد خبر: 960716011 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۶ مهر ۹۶ - ۱۰:۱۶ ق.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی، مدیر مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی از کنترل ضوابط شهرسازی پیش از انجام کنترل نقشه ‌های ساختمانی خبرداد.ارتقای زیباسازی رشت مرهون کنترل نقشه‌ های ساختمانی اقتصادي

ارتقای زیباسازی رشت مرهون کنترل نقشه‌ های ساختمانی اقتصادي

ارتقای زیباسازی رشت مرهون کنترل نقشه‌ های ساختمانی اقتصادي

ارتقای زیباسازی رشت مرهون کنترل نقشه‌ های  ساختمانی اقتصادي

علی‌نیا، بجهت اهمیت زیبا سازی و سیما و منظر شهری، اداره کل راه و شهرسازیاستان با هماهنگی سازمان نظام نظام مهندسی بر کنترل ضوابط شهرسازی پیش از انجام کنترل نقشه‌ های ساختمانی تاکید کرد.
علی نیا گفت: بق مکاتبات بعمل آمده با تمامی شهرداران استان و هماهنگی با سازمان نظام مهندسی ساختمان مقرر گردید تا ضوابط شهرسازی در زمان صدور تراکم ساختمانی، دستور نقشه و پیش پروانه ساختمانی رعایت گردد.
وی ادامه داد: طبق همین اساس مقرر شده تا سازمان نظام مهندسی به تمامی دفاترنمایندگی‌ ها، دفاتر مهندسی، اعضای کنترل ‌کننده نقشه‌ های معماری و شهرسازی، مشاورانو طراحان حقوقی، دفاتر طراحی، مهندسین طراح و ناظر، سازندگان حقیقی و حقوقی و همچنین مالکان اطلاع رسانی لازم را بعمل آورد.
مدیریت مسکن و ساختماناداره کل راه و شهرسازی گفت: ارائه مصوبه کارگروه امور زیربنایی استان در مورد کاربری‌ ها، سطح اشغال و تراکم بعنوان یکی از مدارک جهت انجام کنترل و بررسی نقشه ها ( به همراه سایت پلان و نقشه های ممهور کارگروه امور زیربنایی ) برای تمامی ساخت و سازها در خارج از محدوده ی قانونی شهرها و روستاها ضروری است.

ارتقای زیباسازی رشت مرهون کنترل نقشه‌ های ساختمانی اقتصادي

علی نیا خاطر نشان ساخت: تمامی پروژه هایی که برای انجام نقشه به سازمان نظام مهندسی مراجعه می‌ کنند باید با طرحهای تفضیلی و نیز اخرین ضوابط ابلاغ شده شهرسازی انطباق داشته باشند و هرگونه تایید نقشه، توسط مهندسان و دفاتر طراحی و اعضاء کنترل کننده نقشه های آن سازمان، بدون توجه به ضوابط شهرسازی تخلف محسوب گردیده و برخورد انتظامی با آنها خواهد شد.
منبع : گیلان آنلاین

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

کانال تلگرام نظام مهندسی معماری

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ مهر ۹۶
1087 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0