برگزاری آزمون دریافت پروانه اشتغال به مهندسی دعوت مانی ‌فر و رجبی برای حضور پررنگ نهادهای استانی در گردهمایی:

ارتقای پایه مهندسین حاضردر گردهمایی ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی

با توجه به اهمیت برگزاری سومین گردهمایی ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی در روز های بیستم و بیست و یکم آذر، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، از مدیرهای نهادهای متبوع خود درخواست مشارکت و همکاری در برگزاری گردهمایی مذکور کردند.

کد خبر: 960919019 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۹ آذر ۹۶ - ۲:۲۳ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری اخبار مهندسی- مرجع اخبار نظام مهندسی کشور ،با توجه به اهمیت برگزاری سومین گردهمایی ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی در روز های بیستم و بیست و یکم آذر، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور و مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان، از مدیرهای نهادهای متبوع خود درخواست مشارکت و همکاری در برگزاری گردهمایی مذکور کردند.ارتقای پایه مهندسین حاضردر گردهمایی ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی

ارتقای پایه مهندسین حاضردر گردهمایی ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی

ارتقای پایه مهندسین حاضردر گردهمایی ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی

ارتقای پایه مهندسین حاضردر گردهمایی ساختمان پایدار  مصرف بهینه انرژی

حامد مانی فر، مدیر کل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان طی نامه ای به مدیرهای کل راه و شهرسازی استانها، از این مسئولان جهت شرکت در سومین گردهمایی ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی دعوت بعمل آورد. مانی فر در این نامه اعلام کرده است که به شرکت کنندگان در این گردهمایی و کارگاههای آموزشی، گواهینامه یک دوره آموزشی ارتقای پایه تعلق میگیرد.
هم چنین فرج الله رجبی، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور هم بعنوان ریاست شورای سیاست گذاری گردهمایی مذکور، در نامه ای به رئیسان سازمان نظام مهندسی ساختمان استانها از این مسئولین استانی برای حضور در این گردهمایی دعوت کرد.
رجبی در این نامه اعلام کرده است که به افراد شرکت کننده در سومین گردهمایی ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی، گواهینامه ارتقای پایه تعلق خواهد گرفت.
رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور در این نامه خواستار حضور و ثبت نام کمیسیونهای انرژی استانها در این گردهمایی و نیز ارائه دستاوردهای کمیسیونهای انرژی به دبیرخانه این گردهمایی جهت انعکاس بجامعه مخاطبان شده است.
رجبی ادامه داد: اطلاع رسانی از طریق سایت و ارسال پیامک و تلگرام به اعضای سازمانی و شرکتهای مهندسی فعال در حوزه مدیریت مصرف انرژی و ساختمان پایدار و هم چنین جمع آوری نقطه نظرات ارزشمند حول بازنگری مقرات ملی ساختمان در راستای تهیه شیوه نامه اجرایی آیین نامه بهینه سازی مصرف انرژی و ارسال بشورای مرکزی جهت طرح در سمینار، از جمله اقدامات لازم است.

ارتقای پایه مهندسین حاضردر گردهمایی ساختمان پایدار مصرف بهینه انرژی


با توجه به اهمیت مدیریت انرژی در ساختمان برای پروژه های در حال احداث و بهره برداری شده و طی مراحل قانونی برای تصویب آیین نامه اجرایی ماده هجده قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی، آیین نامه اجرایی صرفه جویی مصرف انرژی در ساختمانها توسط هیئت وزیران، سومین گردهمایی ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی در روزهای بیستم و بیست ویکم آذر ماه در مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی برگزار می گردد.
ازجمله برنامه های این گردهمایی می ‌توان به برگزاری پنلهای تخصصی، کارگاههای آموزشی و معرفی توانمندیهای مهندسین کشور در بزرگ ترین نمایشگاه تخصصی مصالح و فناوریهای نوین در حوزه ساختمان پایدار اشاره کرد.
لازم به ذکر است؛ مخاطبان و علاقمندان میتوانند جهت کسب اطلاعات بیش تر در رابطه با «سومین گردهمایی ملی ساختمان پایدار، مصرف بهینه انرژی»، به سایت گردهمایی به آدرس www.samainfo.irمراجعه یا با شماره تماس ۰۲۱-۲۲۸۵۳۵۳۰ داخلی ۳ تماس حاصل نمایند.
منبع : صما

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

خرید کتاب نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۹ آذر ۹۶
972 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0