اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد:

اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی

احمد میدری، در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن و ریاست سازمان نظام مهندسی استان گلستان، تصریح کرد: برای ساماندهی و یکپارچه‌سازی اطلاعات در مناطق دچار بحران و حوادث، طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی اجرایی خواهد شد.

کد خبر: 980204004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۴ اردیبهشت ۹۸ - ۸:۱۶ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،احمد میدری، در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن و ریاست سازمان نظام مهندسی استان گلستان، تصریح کرد: برای ساماندهی و یکپارچه‌سازی اطلاعات در مناطق دچار بحران و حوادث، طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی اجرایی خواهد شد.

اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی

اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی

طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت‌دیدگان ناشی  از حوادث طبیعی اجرا می‌ گردد

میدری ادامه داد: در پی وقوع سیل و وارد آمدن خسارت به بسیاری از استان ‌ها، این طرح بصورت پایلوت در استان گلستان اجرا می ‌گردد.
وی عنوان داشت: روش ‌های سنتی برای جمع‌آوری و کسب اطلاعات میدانی از مناطق آسیب‌دیده به علل مختلفی مانند زمان‌بر بودن جمع‌آوری، طبقه‌بندی و ثبت اطلاعات، خطای انسانی و نبود ابزار کنترل صحت اطلاعات اخذ شده، مبنای درستی برای برنامه‌ریزی و تصمیم‌ گیری در شرایط بحرانی بوجود نمی‌آورد.
معاون رفاه اجتماعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اظهار داشت: الکترونیکی شدن فرآیند جمع‌آوری و ثبت اطلاعات، کسب اطلاعات درست و در نتیجه تصمیم ‌گیری و برنامه‌ریزی مناسب برای اولویت ‌بندی تسهیلات و اختصاص آن به افراد خسارت دیده واقعی را می ‌توان از جمله مزایای این طرح اعلام نمود.

اجرای طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت‌دیدگان ناشی از حوادث طبیعی

وی یاد آور شد: طرح جمع‌آوری اطلاعات خسارت دیدگان ناشی از حوادث طبیعی بعد از اجرا در استان گلستان بعنوان طرح جامع در کشور و در هنگام وقوع حوادث طبیعی مبنای تصمیم‌ گیری خواهد بود.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی صید نیوز

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات مکانیکی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۴ اردیبهشت ۹۸
525 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0