اجرای طرح کاشت محصولات کشاورزی علمی ‌محور در اردبیل ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل

اجرای طرح کاشت محصولات کشاورزی علمی ‌محور در اردبیل

ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: طرح کاشت محصولات کشاورزی علمی ‌محور در اردبیل اجرا می گردد و درصددیم مزارع، اراضی و باغات و هویت ‌دار استان را شناسنامه‌دار کنیم.

کد خبر: 971129011 تاریخ انتشار: دوشنبه ۲۹ بهمن ۹۷ - ۴:۲۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسی نیوز – مزرعه اخبار نظام مهندسی کشور،ریاست سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل بیان کرد: طرح کاشت محصولات کشاورزی علمی ‌محور در اردبیل اجرا می گردد و درصددیم مزارع، اراضی و باغات و هویت ‌دار استان را شناسنامه‌دار کنیم.

اجرای طرح کاشت محصولات کشاورزی علمی ‌محور در اردبیل

اجرای طرح کاشت محصولات کشاورزی علمی ‌محور در اردبیل

طرح کاشت محصولات کشاورزی علمی‌  محور در اردبیل اجرا می گردد

شهرام محمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با مهندسان کشاورزی در اردبیل، بیان داشت: با هدف ساماندهی کشاورزی استان و یکپارچه‌سازی اردبیل بعنوان یک چهره کشاورزی طرح کاشت محصولات کشاورزی علمی ‌محور در اردبیل اجرا می ‌گردد و درصددیم مزارع، اراضی و باغات و هویت ‌دار استان را شناسنامه‌دار کنیم.
محمدی با اشاره به اینکه شش هزار مهندس کشاورزی را در استان ساماندهی کرده‌ایم، ادامه داد: این مهندسان در هشت رشته متمرکز و معین حوزه کشاورزی در حال فعالیت هستند و نظام مهندسی کشاورزی یک دستاورد مهم انقلاب اسلامی است که در طول یازده سال فعالیت در سطح کشور دویست و سی هزار مهندس را در کشور در برگرفته است.
وی افزود: این مجموعه بدنبال افزایش بهره‌وری در بخش کشاورزی و منابع طبیعی و ساماندهی اشتغال فارغ‌التحصیلان رشته کشاورزی است و درصددیم صنایع تبدیلی و تکمیلی کشاورزی را در استان به سطح قابل قبول برسانیم.
رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: حمایت از کشاورزان و صرفه‌جویی در زمان جزو اولویت ‌های اساسی است و در حال حاضر تلاش برای صدو ر مجوز برای دامداری‌ های کوچک روستایی و مرغداری ‌ها مبنای کار قرار گرفته و نوسازی و بهسازی جزو اولویت ‌های اساسی است که با تمرکز زدایی بر روی این موارد تلاش داریم این مهم را محقق کنیم.

اجرای طرح کاشت محصولات کشاورزی علمی ‌محور در اردبیل

محمدی خاطر نشان ساخت: راه‌اندازی و تعریف سیستم‌ های نوین آبیاری در استان جزو اولویت ‌های اساسی است و در تلاش هستیم بحران مدیریت آب را در کشور با برنامه‌ریزی‌های مدون به شکل بهینه درآوریم و با تهیه طرح ‌های امکان ‌سنجی کشاورزی مشکلات موجود در این زمینه را حل کنیم.
وی با عنوان اینکه مجوز تولید به واحدهای فاقد مسئول فنی صادر نمی ‌گردد، یاد آور شد: جدیت و تلاش ما بر اینست که بتوانیم از توان ناظران فنی استفاده کرده و علاوه بر ایجاد اشتغال در بخش کشاورزی محصولات تولیدی خود را نیز به چندین برابر برسانیم و اردبیل را در جایگاه کشاورزی قابل قبولی رصد کنیم.
منبع: خبرگزاری تسنیم

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

بهترین کتاب آزمون نظام مهندسی برق

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۹ بهمن ۹۷
670 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0