استان قم:

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم: ضرورت اجرایی شدن طرح مجریان ذی صلاح در قم

ئیس سازمان نظام مهندسی ساختماناستان قم گفت: بااجرایی شدن طرح مجریان ذی صلاح در قم شاهد ارتقاء کیفیتساخت و سازها بوده و از این طریق فرد پاسخگو در قبال ساخت و سازها نیز مشخص می شود.

کد خبر: 3119 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۲۴ آذر ۹۵ - ۱۰:۲۸ ق.ظ
به گزارش اخبار نظام مهندسی (akhbarmohandesi.ir)، ضرورت اجرایی شدن طرح مجریان ذی صلاح در قم رئیس سازمان نظام مهندسی ساختماناستان قم گفت: بااجرایی شدن طرح مجریان ذی صلاح در قم شاهد ارتقاء کیفیتساخت و سازها بوده و از این طریق فرد پاسخگو در قبال ساخت و سازها نیز مشخص می شود.

ضرورت اجرایی شدن طرح مجریان ذی صلاح در قم

طرح مجریان ذی صلاح در قم

ضرورت اجرایی شدن طرح مجریان ذی صلاح در قم

امین مقومی در دیدار با نماینده مردم قم در مجلس اظهار کرد: استان قم جز معدود استان هایی است که در هفت رشته مهندسی خدمات ارائه می دهد.
وی بیان کرد: در حال حاضر ۳۵ درصد کارهای ارجاعی به سازمان مربوط به دو منطقه است که در نظر داریم پس از بررسی کارشناسی و در صورت امکان دفتر نمایندگی سازمان در این مناطق برای دسترسی بهتر مردم به خدمات سازمان دایر شود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان قم اضافه کرد: امید است با اجرایی شدن طرح مجریان ذی صلاح در قم شاهد ارتقاء کیفیت ساخت و سازها باشیم و از این طریق فرد پاسخگو در قبال ساخت و سازها نیز مشخص باشد و انتظار می رود برای فرهنگ سازیاین موضوع تسهیلاتی که در بافت های فرسوده ارائه می شود به شرط استفاده از مجریان ذی صلاح باشد.
مقومی در خصوص اصلاح قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان بیان کرد: انتظار می رود در اصلاح این قانون مسؤولیت دستگاه های دیگر و همچنین برخی از مفاد آن شفاف شود.

منبع: قم نیوز

 

 

 

مرجع اخبار نظام مهندسی و آزمون نظام مهندسی

برای مشاهده مجموعه کامل اخبار نظام مهندسی کلیک کنید.

مجموعه کامل محصولات آزمون نظام مهندسی را در اینجا ببنید.

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۴ آذر ۹۵
1135 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0