غیر مجاز بودن سبکهای غیر رسمی مشوق یزدی‌ ها در ساخت و سازهای غیرمجاز غیر مجاز بودن سبکهای غیر رسمی مشوق یزدی‌ ها در ساخت و سازهای غیرمجاز

غیر مجاز بودن سبکهای غیر رسمی مشوق یزدی‌ ها در ساخت و سازهای غیرمجاز 

غیر مجاز بودن سبکهای غیر رسمی مشوق یزدی‌ ها در ساخت و سازهای غیرمجاز ، است. متصل شدن سامانه های این دو ارگان و ایجاد سامانه اطلاعاتی مشترک بین آنها، میتواند دست سودجویان را از صنعت ساختمان کوتاه کند

کد خبر: 990418004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۸ تیر ۹۹ - ۱۱:۵۷ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، غیر مجاز بودن سبکهای غیر رسمی مشوق یزدی‌ ها در ساخت و سازهای غیرمجاز ، است. متصل شدن سامانه های این دو ارگان و ایجاد سامانه اطلاعاتی مشترک بین آنها، میتواند دست سودجویان را از صنعت ساختمان کوتاه کند

غیر مجاز بودن سبکهای غیر رسمی مشوق یزدی‌ ها در ساخت و سازهای غیرمجاز

غیر مجاز بودن سبکهای غیر رسمی مشوق یزدی‌ ها در ساخت و سازهای غیرمجاز

رئیس نظام مهندسی ساختمان استان یزد بیان کرد:
شبکه‌ای غیررسمی مشوق یزدی‌ ها در ساخت و سازهای غیرمجاز است
مهدی سالاری با عنوان اینکه در حال حاضر شبکه‌ای غیررسمی بین شهرداری و نظام مهندسی ایجاد شده که مشوق مردم در ساخت و سازهای غیرمجاز است، بیان داشت: متصل شدن سامانه های این دو ارگان و ایجاد سامانه اطلاعاتی مشترک بین آنها، میتواند دست سودجویان را از صنعت ساختمان کوتاه کند.
«مهدی سالاری» در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر یزد، از تلاش‌ های صورت گرفته برای ایجاد هماهنگی بین نظام مهندسی و شهرداری قدردانی کرد و نتیجه این تلاش ‌ها را در حل مشکلات مردم و کاهش هزینه آنها مؤثر خواند.
وی در بیان اقدامات این سازمان به راه‌اندازی سامانه‌های غیرحضوری بدنبال شیوع کرونا اشاره کرد و گفت: با هدف کاهش مراجعات و بمنظور حفظ سلامتی افراد سامانه ‌های غیرحضوری متعددی در سازمان راه‌اندازی شد که از جمله آن می‌ توان به سامانه پرسش و پاسخ غیرحضوری «تیکتینگ» اشاره کرد.
وی در ادامه ضمن معرفی سامانه «ارجاع نظارت» که توانسته بخوبی بر مبنای شفافیت، فرآیند ارجاع نظارت را ساماندهی کند، تصریح کرد: سازمان نظام مهندسی زیرساخت‌ های لازم برای راه‌اندازی چنین سامانه‌ای در زمینه طراحی را نیز دارد و چنانچه مشارکت خوبی بین شهرداری و سازمان در تبادل اطلاعات صورت گیرد، این کار امکان‌پذیر خواهد بود.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد با عنوان اینکه در حال حاضر شبکه‌ای غیررسمی بین شهرداری و نظام مهندسی ایجاد شده که مشوق مردم در ساخت و سازهای غیرمجاز است، ادامه داد: متصل شدن سامانه های این دو ارگان و ایجاد سامانه اطلاعاتی مشترک بین آنها، میتواند دست سودجویان را از صنعت ساختمان کوتاه کند.
وی در خاتمه به بیان برخی مشکلات در ساخت و سازهای یزد پرداخت و خواستار رفع این مسائل در سایه همکاری بیشتر این دو نهاد شد.
«غلامعلی سفید» رئیس شورای اسلامی شهر یزد نیز با تأکید بر تفکر اصلاحی حاکم بر تصمیمات شورا، گفت: بدنبال آن هستیم که ساخت و سازها به شیوه درست و اصولی انجام گردد و آماده همکاری و تعامل در این زمینه هستیم.
منبع: ایسنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۹۹
455 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0