آیین تحلیف مهندسین سازمان نظام مهندسی ایلام تحلیف مهندسین سازمان

آیین تحلیف مهندسین سازمان نظام مهندسی ایلام

به مناسبت بزرگداشت ابوریحان بیرونی و روز ملی نقشه بردار، مراسم تحلیف مهندسین جدیدالورود سازمان نظام مهندسی در ساختمان مرکزی استان ایلام با حضور مسئولین استانی برگزار گردید.

کد خبر: 190907007 تاریخ انتشار: شنبه ۱۶ شهریور ۹۸ - ۱۱:۱۸ ق.ظ

​به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،به مناسبت بزرگداشت ابوریحان بیرونی و روز ملی نقشه بردار، مراسم تحلیف مهندسین جدیدالورود سازمان نظام مهندسی در ساختمان مرکزی استان ایلام با حضور مسئولین استانی برگزار گردید.

آیین تحلیف مهندسین سازمان نظام مهندسی ایلام

آیین تحلیف مهندسین سازمان نظام مهندسی ایلام

آیین تحلیف مهندسین سازمان  نظام مهندسی ایلام

در روز بزرگداشت ابوریحان بیرونی و روز ملی نقشه بردار، مراسم تحلیف مهندسین جدیدالورود عضو سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام با حضور معاون عمرانی استانداری، مسئولین استانی و مهندسین برگزار گردید.

رستمی، رییس سازمان استان ایلام با اشاره به این که برای نخستین بار آیین تحلیف مهندسان جدید الورود در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ایلام برگزار گردید، بیان کرد: امید است با مشارکت و استفاده از تجربیات بزرگان و پیشکسوتان و ایده‌های نو و پویایی مهندسین جوان، سازمان نظام مهندسی ایلام فصل نوینی از شکوفایی خود را شروع خواهد کرد.

کرمی، معاون عمرانی استانداری بیان داشت: عملکرد و روند تعاملی هیات مدیره جدید سازمان خوب ارزیابی می‌ گردد، چرا که حساسیت جامعه مهندسین بسیار بالاست و بدون وجود این صنعت ایمنی مردم امکان‌پذیر نبوده و اجرا نشدن صحیح پروژه‌ها خطرات جدی را برای شهروندان ایجاد می ‌کند.

وی با اشاره به تأکید بر کارآمدی نظام‌مهندسی در سیاست‌ های کلی نظام که از طرف رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده است، گفت: این امر بدان معنا است که نظام ‌مهندسی جایگاه خود را یافته و باید ارتقاء و گسترش یابد.

کرمی، در ادامه مهندسان را به دقت بیش تر در طراحی، معماری اسلامی و توجه به زلزله‌خیز بودن کشور ترغیب کرده و به آموزش مهندسان، آشنایی آنها با قوانین و مقررات سازمان و موارد تخلف از حرفه مهندسی تأکید نمود.

آیین تحلیف مهندسین سازمان نظام مهندسی ایلام

در خاتمه نیز آیین تحلیف با قرائت عسکری از پیشکسوتان نظام مهندسی و تکرار قسم نامه توسط مهندسان جدیدالورود به پایان رسید.

طبق این سوگندنامه مهندسان خواهند کوشید که دین خود را نسبت به کشور ادا کنند و در انجام وظایف حرفه‌ای، متعهد و مسئولیت‌پذیر باشند هم‌چنین قوانین و مقررات را محترم شمرده و اصول اخلاق مهندسی و وجدان حرفه‌ای را رعایت کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

آزمون نظام مهندسی چیست؟

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ شهریور ۹۸
604 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0