برگزاری آزمون دریافت پروانه اشتغال به مهندسی مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان بیان کرد:

پروانه مهندسی ‌ام را اسفند نود و چهار به سازمان نظام مهندسی ساختمان عودت داده ام

حامد مانی فر با بیان این مطلب که از سال نود و چهار پروانه اشتغال بکار مهندسی خود را به سازمان نظام مهندسی ساختمان عودت داه است، از ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اجرای دستورالعمل منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی، حمایت نمود.

کد خبر: 961121014 تاریخ انتشار: شنبه ۲۱ بهمن ۹۶ - ۲:۱۱ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور،حامد مانی فر با بیان این مطلب که از سال نود و چهار پروانه اشتغال بکار مهندسی خود را به سازمان نظام مهندسی ساختمان عودت داه است، از ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اجرای دستورالعمل منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی، حمایت نمود.

پروانه مهندسی ‌ام را اسفند نود و چهار به سازمان نظام مهندسی عودت داده ام

پروانه مهندسی ‌ام را اسفند نود و چهار به سازمان نظام مهندسی عودت داده ام

پروانه مهندسی ‌ام را اسفند نود و  چهار به سازمان نظام مهندسی ساختمان عودت داده ام

وی ضمن اعلام حمایت از ابلاغیه وزیر راه و شهرسازی مبنی بر اجرای دستورالعمل منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی، بیان کرد: در سال نود و چهار طی نامه ‌ای به وزیر محترم راه و شهرسازی اعلام کردم که از زمانی که مسئولیت مدیرکلی راه و شهرسازی قزوین را عهده ‌دار شدم، کار مهندسی نکرده و نخواهم کرد.
وی تصریح کرد: در سال نود و چهار به کانون کارشناسان نوشتم که بواسطه مسئولیتی که در اداره کل راه و شهرسازی قزوین دارم، نمی ‌توانم در نظام‌ مهندسی ساختمان نیز کار کارشناسی ارایه دهم و از کانون مرخصی گرفتم که کانون با مرخصی بنده، موافقت کرد.
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان گفت: سال نود و چهار، ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان قزوین نیز در اقدامی مشابه، پروانه اشتغال بکار مهندسی خود را عودت داد.

پروانه مهندسی ‌ام را اسفند نود و چهار به سازمان نظام مهندسی ساختمان عودت داده ام/ حمایت از دستورالعمل منع پذیرش یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی
وی تاکید نمود: هم اینک نیز هم نظام ‌مهندسی‌ ساختمان استان و هم سایر همکاران میدانند که بنده پروانه اشتغال بکار مهندسی خود را باز گردانده ام و در کار ارایه خدمات مهندسی نیستم زیرا هم اینک در سمت مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان شاغل بوده و مشغول به خدمات ‌رسانی هستم.
دستورالعمل اجرایی منع پذیرش و یا قبول منافع متعارض در ارایه خدمات مهندسی ساختمان
متن نامه مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان به مقامعالی وزارت راه و شهرسازی که در سال نود و چهار، مسئولیت مدیرکلی وزارت راه و شهرسازی قزوین را بعهده داشت بدین شرح است:
جناب آقای دکتر آخوندی
مقامعالی وزارت راه و شهرسازی
با سلام، احتراما در اجرای دستورات و منویات آن مقامعالی، حول پرهیز از پذیرش مسئولیتهای متعارض و ضرورت رعایت اخلاق حرفه ای به استحضار میرساند ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان، طی نامه شماره ۲۸۰۱۳ / ۳ / ۹۴ روز بیست و چهارم بهمن نود و چهار پروانه اشتغال بکار مهندسی خود را طی مدت تصدی در سمت ریاست سازمان به این اداره کل تحویل داده اند.
هم چنین، اینجانب نیز با توجه به مسئولیتهای قانونی محوله، از زمان پست مدیرکل راه و شهرسازی استان، ضمن عدم استفاده از پروانه اشتغال بکار مهندسی خود، برابر نامه موافقت کانون کارشناسان رسمی دادگستری استان به شماره ۳۰۹۲ / ۹۴ تاریخ هشتم مهر ماه نود و چهار که کپی آن به پیوست میباشد از ارایه خدمات بعنوان کارشناس رسمی دادگستری نیز خودداری نموده ام. مراتب جهت استحضار و صدور دستورات مقتضی بحضور ایفاد میگردد.

پروانه مهندسی ‌ام را اسفند نود و چهار به سازمان نظام مهندسی عودت داده ام

لازم به ذکر است، پیش از این نیز در مجموعه وزارت راه و شهرسازی، بدنبال ابلاغیه دستورالعمل اجرایی منع پذیرش یا قبول منافع متعارض، مقامات وزارت راه و شهرسازی هم چون عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی، حامد مظاهریان معاونت مسکن و ساختمان، محمد سعید ایزدی معاونت معماری و شهرسازی، منوچهر شیبانی ‌اصل مدیرکل دفتر توسعه مهندسی، پروانه مهندسی خود را به سازمان نظام مهندسی ساختمان عودت دادند تا به امانت نزد آن سازمان بماند و بعد از پایان شمول دستورالعمل مذکور، عودت گردد. هم چنین اخوان عبداللهیان مدیرکل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز پیش از این، پروانه خود را به سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی باز گرداند.

منبع : مسکن و شهرسازی

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

دانلود سوالات آزمون نظام مهندسی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۱ بهمن ۹۶
844 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0