میزبانی از هزاران داوطلب آزمون نظام‌ مهندسی در واحدهای دانشگاهی میزبانی از هزاران داوطلب آزمون نظام‌ مهندسی در واحدهای دانشگاهی

میزبانی از هزاران داوطلب آزمون نظام‌ مهندسی در واحدهای دانشگاهی

میزبانی از هزاران داوطلب آزمون نظام‌ مهندسی در واحدهای دانشگاهی ، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی امروز و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه میزبان رقابت هزاران داوطلب شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان سال ۱۴۰۱ هستند

کد خبر: 010616010 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ شهریور ۰۱ - ۱۰:۴۶ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، میزبانی از هزاران داوطلب آزمون نظام‌ مهندسی در واحدهای دانشگاهی ، واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی امروز و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه میزبان رقابت هزاران داوطلب شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان سال ۱۴۰۱ هستند

میزبانی از هزاران داوطلب آزمون نظام‌ مهندسی در واحدهای دانشگاهی

میزبانی از هزاران داوطلب آزمون نظام‌ مهندسی در واحدهای دانشگاهی
میزبانی از هزاران داوطلب آزمون نظام‌مهندسی در واحدهای دانشگاهی
واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی امروز و روز‌های پنج‌شنبه و جمعه میزبان رقابت هزاران داوطلب شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان سال ۱۴۰۱ هستند.
آزمون نظام مهندسی مانند سال‌ های گذشته در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور روز‌های ۴ شنبه، پنج‌شنبه و جمعه ۱۶ تا ۱۸ شهریور سال ۱۴۰۱ با حضور بیش از هزاران داوطلب برگزار می‌ گردد.
دانشگاه آزاد اصفهان میزبان بیش از ده هزار داوطلب آزمون نظام‌مهندسی
معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان از شروع رقابت بیش از ده هزار داوطلب شرکت در آزمون ورود به حرفه مهندسان سال ۱۴۰۱ در این واحد دانشگاهی خبر داد و افزود: این واحد دانشگاهی در روز‌های ۴ شنبه، پنج شنبه و جمعه ۱۶ تا ۱۸ شهریورماه سال ۱۴۰۱ میزبان ده هزار و ۷۴۰ داوطلب آزمون ورود به حرفه مهندسان است.
میزبانی از هزاران داوطلب آزمون نظام‌مهندسی در واحدهای دانشگاهی
محمد لطیفی گفت: از مجموع شرکت‌کنندگان در این آزمون، تعداد دو هزار و سیصد و چهل و شش داوطلب زن و تعداد هشت هزار و ۳۹۴ داوطلب مرد حضور داشته که در رشته‌های مختلف مربوط به حرفه مهندسان، کاردان‌ های فنی ساختمان، معماران تجربی و صلاحیت کارشناس ماده بیست و هفت در سازمان نظام‌مهندسی و در نه حوزه امتحانی به رقابت پرداختند.
لطفی گفت: در این واحد دانشگاهی، روز چهارشنبه چهار هزار و ششصد و شانزده داوطلب به رقابت پرداختند که از این تعداد، سه هزار و هفتصد و چهل داوطلب مرد و ۹۱۲ داوطلب زن حضور داشته و در روز پنج شنبه، چهار هزار و دویست و چهل و دو داوطلب با ترکیب سه هزار و چهارده مرد و یک هزار و ۲۲۸ زن به رقابت خواهند پرداخت و در نهایت روز جمعه میزبان یک هزار و ۸۸۲ متقاضی، مرکب از ۱ هزار و ۶۷۶ داوطلب مرد و ۲۰۶ داوطلب زن خواهیم بود.
میزبانی دانشگاه آزاد اهر از چهارصد و نود داوطلب آزمون حرفه‌ای مهندسان
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر از میزبانی این دانشگاه برای برگزاری آزمون حرفه‌ای مهندسان در رشته‌ های مختلف خبر داد و گفت: در این آزمون چهارصد و نود نفر در قالب دوازده رشته مختلف باهم به رقابت خواهند پرداخت.
علی سلیمی گفت: این آزمون که به مدت سه روز ادامه خواهد داشت امروز شانزدهم شهریور ۱۸۵ نفر در رشته‌ های تأسیسات مکانیکی-نظارت، تأسیسات برقی-نظارت، معماری- اجرا، عمران-اجرا حضور دارند و فردا ۱۷ شهریور نیز رشته‌ های شهرسازی، ترافیک، معماری، عمران و نقشه‌برداری با شرکت دویست و چهل نفر و هجدهم شهریورماه نیز، شصت و پنج نفر در رشته‌های تأسیسات مکانیکی-طراحی، تأسیسات برقی-طراحی و عمران- محاسبات با هم به رقابت خواهند پرداخت.
سلیمی گفت: فضا و امکانات مناسب و کارکنان باتجربه و مجرب باعث شده سازمان سنجش و با عقد تفاهم‌نامه کلیه آزمون‌ های سراسری، استخدامی و صنفی تحت نظارت خود را در منطقه ارسباران در این دانشگاه برگزار کند. در ۳ سال برگزاری موفق این آزمون‌ ها شاهد قدردانی مسئولان کشوری و استانی و منطقه‌ای از این دانشگاه بوده‌ایم. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر آمادگی دارد در قالب همکاری‌های بین بخشی و امضای تفاهم‌ نامه، همه آموزش‌ های ضمن خدمت ادارات را در این دانشگاه برگزار کند.
رقابت بیش از شش هزار نفر در آزمون ورود به حرفه مهندسین در دانشگاه آزاد همدان
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی همدان از برگزاری آزمون‌ های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ های فنی ساختمان و معماران تجربی در پایان هفته جاری در همدان خبر داد و گفت: آزمون‌ های ورود به حرفه مهندسان، کاردان‌ های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت حرفه‌ای معماری تجربی در رشته‌های مرتبط ساختمان در روز‌های ۴ شنبه، ۵شنبه و جمعه ۱۶ و ۱۷ و ۱۸ شهریور برگزار می‌شود.
غلامرضا خاکساری گفت: روز چهارشنبه دو هزار و ششصد و هفتاد و دو نفر به رقابت پرداختند که از این تعداد دو هزار صد و هشت نفر مرد و پانصد و هفتاد و چهار زن هستند. در آزمون ۵ شنبه صبح دو هزار و چهارصد و چهل و هفت نفر حضور دارند که از تعداد یک هزار و هفتصد و سی و شش نفر مرد و هفتصد و یازده نفر زن شرکت خواهند کرد. در آزمون جمعه صبح ۸۱۳ نفر به رقابت خواهند پرداخت که از این تعداد ۷۲۳ نفر مرد و ۹۰ زن خواهند بود.
آزمون ورود به حرفه مهندسان نظام مهندسی ساختمان در دانشگاه آزاد شهرکرد
معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد با اعلام خبر برگزاری آزمون ورود به حرفه مهندسان نظام مهندسی ساختمان، با رقابت بیش از سه هزار داوطلب در دانشگاه آزاد شهرکرد بیان کرد: این آزمون از امروز آغاز و تا ۱۸ شهریور ادامه دارد.
پژمان فاضلی گفت: سه هزار و دویست داوطلب در ۷ رشته با هم رقابت می‌کنند.حد نصاب ۵۰ تا ۶۰ طبق گرایش و رشته متفاوت است.
میزبانی از هزاران داوطلب آزمون نظام‌مهندسی در واحدهای دانشگاهی

نماینده تام الاختیار آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: امروز آزمون نظارت و اجرا‌ی تاسیسات مکانیک، برق و عمران فردا آزمون در رشته‌ های معماری، عمران، کاردان فنی، کارشناس رسمی و کارشناس ماده بیست و هفت و روز جمعه هم آزمون محاسبات تمامی رشته‌ها برگزار می‌ گردد.
به گفته وی؛ نتایج آزمون ورود به حرفه مهندسان اواخر آذر ماه امسال اعلام می‌ گردد.
منبع: خبرگزاری آنا

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ شهریور ۰۱
1520 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0