تخفیف چند میلیاردی نظام مهندسی به سیل زده های نقده فرصت طلایی برای استان آذربایجانغربی:

میزبانی استان آذربایجانغربی در بیستمین همایش هیئت عمومی نظام‌مهندسی ساختمان

بیستمین همایش هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان بمیزبانی استان آذربایجانغربی در بیستم و بیست و یکم تیرماه سال نود و شش، فرصت طلایی برای معرفی ظرفیتهای تولیدی، صنعت، گردش گری، اجتماعی و فرهنگی منطقه محسوب میشود.

کد خبر: 960418022 تاریخ انتشار: یکشنبه ۱۸ تیر ۹۶ - ۵:۱۲ ب.ظ

به گزارش اخبار نظام مهندسی (https://www.akhbarmohandesi.ir)،بیستمین همایش هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان بمیزبانی استان آذربایجانغربی در بیستم و بیست و یکم تیرماه سال نود و شش، فرصت طلایی برای معرفی ظرفیتهای تولیدی، صنعت، گردش گری، اجتماعی و فرهنگی منطقه محسوب میشود.میزبانی استان آذربایجانغربی در بیستمین همایش هیئت عمومی نظام‌مهندسی

 

میزبانی استان آذربایجانغربی در بیستمین همایش هیئت عمومی نظام‌مهندسی

سازمان نظام مهندسی ساختمان آذربایجان غربی

میزبانی استان آذربایجانغربی در بیستمین همایش هیئت عمومی نظام‌مهندسی

 

مدیرکل راه و شهرسازی استان در جلسه خبری بیان کرد: همایش هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی ساختمان بعنوان مجلس مهندسی برای توسعه کارآفرینی و عمران شهری بسیار موثر است.
ابراهیم مبارک قدم با اشاره این که این همایش تابلوی برای نمایش ظرفیت و پتانسیلهای استان در حوزه‌های گوناگون است، خواستار هم راهی و هم یاری اصحاب رسانه در عرصه اطلاع‌رسانی و معرفی جلوه‌های مختلف استان گردید.
مبارک قدم، بهره‌گیری از تجربیات استانها در صنعت ساختمان و معرفی توانمندیهای بومی را از دیگر مزایای این همایش معرفی کرد و گفت: برپایی نمایشگاههای خاص و بازدیدها با هدف پربار شدن بیستمین همایش هیئت عمومی سازمان نظام‌مهندسی از جمله برنامه‌های جانبی این همایش است.
وی با تاکید بر این که برای برگزاری باشکوه این همایش کمیته و کارگروههای تخصصی شکل گرفته است، ادامه داد: همایش محلی برای تأیید بودجه و گزارش عملکرد سازمان مهندسی، تبادل برنامه‌ها و بهبود و گسترش فعالیتهای نظام‌مهندسی بشمار میرود.


وی هم چنین در این جلسه خبری بسؤالات خبرنگاران درمورد طرحهای ساخت راه‌آهن مراغه- ارومیه، آزادراه ارومیه- تبریز و بحث ساخت و سازهای شهری پاسخ داد.
وی بر رعایت انضباط شهری تأکید کرد وگفت: ساماندهی حاشیه شهر و بهبود ساختار سکونت گاه‌های غیررسمی در اولویت برنامه‌های کاری قرار گرفته است.
مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در پاسخ به پرسش چگونگی رعایت مقررات و قوانین ملی ساختمان در پروژه‌ های مسکن مهر عنوان کرد: پروانه ساخت از شهرداری و تأییدیه سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری برای مساکن مهر تکمیلی گرفته شده است.
مبارک قدم از شروع عملیات اجرایی آزادراه ارومیه به تبریز از سمت تبریز خبر داد و افزود: بیش از شصت و پنج درصد جاده‌های استان در رده فرعی است و باید با برنامه‌ ریزی مناسب به رده اصلی برسد.
وی در مورد طرح ملی ساخت راه‌آهن مراغه- ارومیه اظهار داشت: از هفتاد ودو کیلومتر مسیر ریلی ارومیه به نقده ده کیلومتر بصورت مکانیزه و بیست کیلومتر دستی در حال انجام است.
این مقام مسئول بیان داشت: یک اعتبار چهل میلیاردی برای پروژه احداث راه‌آهن مراغه- ارومیه مصوب شده است.
جلسه خبری مدیرکل راه و شهرسازی استان آذربایجانغربی و رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان با هدف تشریح برنامه‌های بیستمین همایش هیئت عمومی سازمان نظام‌ مهندسی ساختمان برگزار گردید.
منبع : مازندشورا

 

پاسخ تشریحی آزمون نظام مهندسی تاسیسات برقی طراحی اسفند ۹۶

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۸ تیر ۹۶
1012 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0