همایش صدور اسناد اراضی کشاورزی هرمزگان با حضور امید آزادی همایش صدور اسناد اراضی کشاورزی هرمزگان با حضور امید آزادی

همایش صدور اسناد اراضی کشاورزی هرمزگان با حضور امید آزادی

همایش صدور اسناد اراضی کشاورزی هرمزگان با حضور امید آزادی ، برگزار شد. به‌ زودی همه اراضی کشاورزی سنددار خواهند شد. جلسات قرارگاه صدور اسناد به صورت هفتگی و با حضور فعال اعضا تشکیل می‌ شود

کد خبر: 010426002 تاریخ انتشار: یکشنبه ۲۶ تیر ۰۱ - ۹:۱۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، همایش صدور اسناد اراضی کشاورزی هرمزگان با حضور امید آزادی ، برگزار شد. به‌ زودی همه اراضی کشاورزی سنددار خواهند شد. جلسات قرارگاه صدور اسناد به صورت هفتگی و با حضور فعال اعضا تشکیل می‌ شود

همایش صدور اسناد اراضی کشاورزی هرمزگان با حضور امید آزادی

همایش صدور اسناد اراضی کشاورزی هرمزگان با حضور امید آزادی
به‌ زودی همه اراضی کشاورزی سنددار خواهند شد
در همایش صدور اسناد اراضی کشاورزی هرمزگان بیان گردید: به‌ زودی همه اراضی کشاورزی سنددار خواهند شد.
امید آزادی معاون دادستان هرمزگان در دومین همایش سنددار کردن اراضی کشاورزی که با حضور معاون ثبت اسناد و املاک استان، مدیران و کارشناسان امور اراضی شهرستان ها و رئیس و اعضای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان برگزار گردید، با تأکید بر اجرای امور طبق قانون و نیز سرعت بخشی در روند صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی‌ و رفع موانع، گفت: با توجه به حساسیت بحث اراضی ملی، مقتضی است زمینهای کشاورزی و ملی مشخص گردد تا جلوی تغییر کاربری‌ های غیرمجاز گرفته شود.
وی با اشاره به نقش مهم نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی در فرآیند کار، خواستار استفاده از تمامی ظرفیتهای مهندسان کشاورزی و جوانان بومی هر منطقه شد.
منصور شفیعی مدیر امور اراضی هرمزگان در شروع این همایش، رفع تداخل اراضی کشاورزی و ملی را مهم‌ترین مأموریت این مجموعه بیان کرد و افزود:‌ وزیر جهاد کشاورزی به سازمان امور اراضی ابلاغ کرده است که این مأموریت در مدت دو سال در کل کشور انجام شود.
وی با بیان این‌ که صدور اسناد برای اراضی کشاورزی از دیگر اهداف تعیین شده در این مأموریت و فرصت طلایی است، اظهار داشت: جلسات قرارگاه صدور اسناد به صورت هفتگی و با حضور فعال اعضا تشکیل می‌ شود.
شفیعی با اشاره به اینکه مدیران جهاد کشاورزی و مدیران مراکز خدمات غیردولتی کشاورزی با حضور در روستاها به تشریح امور می پردازند، گفت: مبارزه با تغییر کاربری‌ های غیرمجاز و برخورد با متخلفان طبق قوانینی که وجود دارد، با جدیت دنبال می‌ گردد.
لازم به ذکر است، در این جلسه جواد خانی، معاون اداره کل ثبت اسناد در مورد فرایند ثبت صدور اسناد کشاورزی و ضرورت آموزش عوامل اجرایی توضیحاتی را ارائه کرد.
منبع: بازار

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۲۶ تیر ۰۱
1100 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0