تکریم اعضای هیات مدیره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی تکریم اعضای هیات مدیره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

تکریم اعضای هیات مدیره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

تکریم اعضای هیات مدیره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ، برگزار گردید. جلسه تکریم هیئت مدیره به پاس تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته اعضای هیئت مدیره دوره پیشین برگزار گردید

کد خبر: 000913012 تاریخ انتشار: شنبه ۱۳ آذر ۰۰ - ۷:۳۹ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، تکریم اعضای هیات مدیره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ، برگزار گردید. جلسه تکریم هیئت مدیره به پاس تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته اعضای هیئت مدیره دوره پیشین برگزار گردید

تکریم اعضای هیات مدیره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

تکریم اعضای هیات مدیره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

تکریم اعضای هیات مدیره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان برگزار گردید
در این مراسم، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی، ضمن عرض خیر مقدم بیان کرد: جلسه تکریم هیئت مدیره به پاس تشکر و قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته اعضای هیئت مدیره دوره پیشین برگزار گردید.
کیان حصاری در ابتدای جلسه اظهار داشت: اگر چه سازمان نظام مهندسی ساختمان با چالش ها و مشکلاتی روبرو است اما اطمینان داریم با همت و تلاش و انسجام هیأت مدیره دور ششم و استفاده از تحربیات و نظرات هیأت مدیره دور پنجم موانع را برداشته و کارها به نحو مطلوب پیش خواهد رفت.
رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی ضمن تشکر از هیئت مدیره ادوار سازمان به روند تکامل سازمان نظام مهندسی ساختمان اشاره کرد و گفت: اکنون پس از گذشت بیش از ۲ دهه از شروع به کار سازمانهای نظام مهندسی ساختمان شاهد نقش مهم و برجسته مهندسان در بهبود کیفیت ساخت و ساز هستیم.
در پایان، رمضانی، رئیس سابق سازمان عنوان داشت: به نمایندگی از هیئت مدیره دوره پنجم از همه کسانی که در این مدت با انتقادات سازنده و پیشنهادات ارزنده به سازمان کمک کردند قدردانی می کنیم.
رمضانی در صحبت‌های خود از اعضای سازمان، پیشکسوتان، هیئت مدیره ادوار، بازرسان، اعضای شورای انتظامی، کلیه پرسنل و همکاران سازمان و مجموعه همکاران استانداری و راه و شهرسازی و سایر اداراتی که به صورت مستقیم و غیرمستقیم به سازمان یاری رساندند تشکر کرد.
وی در خاتمه گفت: برای دوستان و همکارانم در دوره جدید آرزوی سربلندی، موفقیت و تندرستی میکنم و با تدبیر و درایتی که از آنها سراغ دارم اطمینان دارم در مسیر پرچالش پیش رو موفق و سربلند خواهند بود.
در ادامه جلسه، اعضای هیات مدیره پنجم و ششم که در جلسه حاضر بودند، ضمن تبریک و تقدیر و تشکر نقطه نظرات خود را اعلام کردند.
در خاتمه نیز با اهدای لوح از زحمات اعضای هیات مدیره دوره پنجم سازمان نظام مهندسی ساختمان استان ، تقدیر و تجلیل گردید.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان شمالی

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۳ آذر ۰۰
429 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0