نامه مهم ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خوزستان نشست هیات اجرایی انتخابات گروههای تخصصی

برگزاری سومین نشست “هیات اجرایی انتخابات گروههای تخصصی”

به دنبال استقبال کاندیداتوری انتخابات هیات رئیسه گروههای تخصصی، هیات اجرائی در سومین نشست مهلت ثبت نام را تا تاریخ بیست و سوم/اسفند/نود و شش تمدید کرد.

کد خبر: 961216004 تاریخ انتشار: چهارشنبه ۱۶ اسفند ۹۶ - ۱۰:۴۱ ق.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز-مرجع اخبار نظام مهندسی کشور به نقل از سازمان نظام مهندسی ساختمان خوزستان، به دنبال استقبال کاندیداتوری انتخابات هیات رئیسه گروههای تخصصی، هیات اجرائی در سومین نشست مهلت ثبت نام را تا تاریخ بیست و سوم/اسفند/نود و شش تمدید کرد.

برگزاری سومین نشست هیات اجرایی انتخابات گروههای تخصصی

برگزاری سومین نشست هیات اجرایی انتخابات گروههای تخصصی

سومین نشست “هیات اجرایی انتخابات  گروههای تخصصی” برگزار گردید

احسان جوادی، ریاست هیات اجرائی استان، در مورد تمدید ثبت نام بیان کرد: بمنظور تامین مشارکت و استقبال اعضاء سازمان، واجدین شرایط مطابق نظام نامه گروههای تخصصی، مصوب شورای مرکزی می توانند تا تاریخ فوق الذکر به دبیرخانه هیات اجرائی مستقر در امور عضویت و پروانه اشتغال سازمان مراجعه کنند.
جوادی تصریح کرد÷: بدیهی است با توجه به نزدیکی پایان سال این مهلت قابل تمدید نمیباشد، لذا از تمامی علاقمندان درخواست میشود که در مهلت قانونی نسبت به مراجعه به وب سایت سازمان و اطلاع از شرایط آن اقدام کنند.
لازم به ذکر است اعضاء هیات اجرائی که بر اساس نظام نامه گروههای تخصصی مصوب شورای مرکزی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور توسط هیات مدیره انتخاب میشوند عبارت از احسان جوادی، یداله عبائی باقری، عبدالحسین جعفری، مسلم بت شکن و حسین رفیعی زاده است که جوادی بعنوان ریاست هیات اجرائی و جعفری بعنوان دبیر هیات اجرائی انتخاب شده اند.

برگزاری سومین نشست هیات اجرایی انتخابات گروههای تخصصی

هم چنین پیمان رحمتی بعنوان نماینده اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان در این انتخابات همکاری دارند.

منبع :سازمان نظام مهندسی ساخمان استان خوزستان

مشاهده منابع آزمون نظام مهندسی

تحلیل مبحث ۱۵ مقررات ملی ساختمان

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۶ اسفند ۹۶
1048 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0