برگزاری اولین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی برگزاری اولین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی

برگزاری اولین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی

برگزاری اولین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی ، صورت گرفت. رامین کرمی از ایجاد بستر آموزش و ارتباط با صنعت حمایت کرد

کد خبر: 001017007 تاریخ انتشار: جمعه ۱۷ دی ۰۰ - ۵:۳۵ ب.ظ

به گزارش پایگاه خبری مهندسین نیوز – مرجع اخبار نظام مهندسی، برگزاری اولین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی ، صورت گرفت. رامین کرمی از ایجاد بستر آموزش و ارتباط با صنعت حمایت کرد

برگزاری اولین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی

برگزاری اولین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی
برگزاری اولین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی/ حمایت رامین کرمی از ایجاد بستر آموزش و ارتباط با صنعت
اولین جلسه هم‌اندیشی اساتید دوره‌های آموزشی و مدیران سازمان نظام مهندسی تهران در محل ساختمان سازمان برگزار گردید.
۴ شنبه پانزدهم دی ماه سازمان نظام مهندسی تهران میزبان اولین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی خود بود.
در این جلسه، رامین کرمی رئیس سازمان با اشاره به لزوم ارتباط بین صنعت ساختمان و دانشگاه به لزوم آموزش متعالی و به‌روز مهندسان تاکید کرد.
وی با یادآوری درک اهمیت این موضوع از سوی کشورهای پیشرفته، تصریح کرد: بحث آموزش که از سوی سازمان ‌های اروپایی برای مهندسان در نظر گرفته می‌ شود، از دوره‌ های ابتدایی تا تخصصی عملیاتی می گردد، به طوری که این سطح از آموزش از سوی دانشگاه‌ها نیز با اقبال روبرو می‌ شود.
وی با اعلام حمایت از ایجاد تشکل ‌های آموزشی بر ضرورت استفاده از واحدهای آموزشی وزارت‌خانه و ایجاد کارگروه‌های مرتبط، گفت: از هفته آینده، سازمان در بحث شیوه‌نامه‌ های آموزشی فعالیت خود را شروع می‌کند و در این زمینه از شورای مرکزی نیز درخواست همکاری کرده است.
در ادامه این جلسه مهران مطلق عضو هیئت‌مدیره سازمان نظام مهندسی استان تهران، ضمن تاکید بر ارتقاء سطح آموزش مهندسان به لزوم حمایت از مدرسین و اساتید این سازمان اشاره کرد و گفت: اهمیت هم‌اندیشی در حوزه آموزش و دانش می‌تواند منجر به بروزرسانی مقیاس ارزیابی و سنجش به‌ ویژه روی سرفصل‌ های آموزشی در حوزه عملی، کارگاهی و کارآموزی شود.
در اواین گردهمایی اساتید دوره‌های آموزشی سازمان نظام مهندسی تهران، بر ضرورت بروزرسانی محتوای آموزشی، بازنگری در عناوین و بحث آزمون‌ های مجازی تاکید گردید.
هم‌ چنین در خاتمه این جلسه از اساتید برجسته آموزش سازمان نظام مهندسی تقدیر و تشکر به عمل آمد.
منبع: سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران

منابع آزمون نظام مهندسی برق مهندسین شاپ
۱۷ دی ۰۰
263 بازدید
بدون نظر
امتیاز به این خبر:
0 0